English

استانداریزد:

توسعه کتاب خوانی در مناسبات اجتماعی و فرهنگی استان تاثیر خواهد داشت

استاندار یزد بیان کرد:سال گذشته برای کسب عنوان پایتخت کتاب از سوی استان تلاش های زیادی صورت گرفت و با توجه به فرصت پیش رو نمایشگاه کتاب نیز می تواند در کسب این عنوان موثر باشد که ضروریست ابعاد مختلف موضوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

توسعه کتاب خوانی در مناسبات اجتماعی و فرهنگی استان تاثیر خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ستاد هماهنگی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و « علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تشکیل جلسه داد.

استاندار یزد بیان کرد:سال گذشته  برای کسب عنوان پایتخت کتاب از سوی استان تلاش های زیادی صورت گرفت و با توجه به فرصت پیش رو نمایشگاه کتاب نیز می تواند در کسب این عنوان موثر باشد که ضروریست ابعاد مختلف موضوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

طالبی افزود:اگر استان بتواند در کسب عنوان پایتخت کتاب موفق شود برای گسترش فرهنگ کتاب خوانی نیز کمک شایانی صورت می گیرد و با توجه به رتبه های مناسبی که از سطح بالای کتابخوانی استان در کشور  ارائه می شود اما  این امر می تواند شرایط بهتری نسبت به امروز نیز داشته باشد.

وی توسعه کتابخوانی را در مناسبات اجتماعی و فرهنگی استان موثر دانست و اظهار داشت:با درک اهمیت کتاب و کتابخوانی، برگزاری باشکوه و موثر یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با مشارکت دستگاه های اجرایی و ظرفیت بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: همواره حضور ناشران برجسته کشور در نمایشگاه یزد مورد تاکید قرار گرفته است که این موضوع روند رو به پیشرفتی داشته و امیدواریم سال جاری نیز این امر تقویت شود.

طالبی افزود:راهنمایی مناسب مراجعین و بازدیدکنندگان لازم به توجه است و چینش غرفه ها نیز باید به گونه ای باشد که سلایق مختلف به آسانی بتوانند کتاب های مورد نظر را در نمایشگاه پیدا کنند و از سوی دیگر نیز امکانی فراهم شود تا کتاب های خوب و شاخص در حوزه های مختلف معرفی و اطلاع رسانی شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در توزیع بُن های تخفیف نگاه عدلانه و فرصت برابر در نظر گرفته شود که با ایجاد زمینه مناسب مردم بتوانند از ظرفیت ایجاد شده استفاده لازم را ببرند.
گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد،مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه