English

مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور در بندرعباس کلید خورد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان صبح امروز در بندرعباس خبر داد.

مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور در بندرعباس کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علیرضا باقری» با بیان اینکه مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور یادواره سردار شهید «حسین همدانی» و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان صبح امروز در بندرعباس آغاز شد، افزود: مراسم افتتاحیه رسمی این رقابت ها نیز با حضور مسئولان استانی و کشوری عصر امروز در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود.

وی گفت: این مسابقات با شرکت ۲۲ تیم تا ۱۳ بهمن در ورزشگاه های خلیج فارس، تختی، اروند، ملوان و توانیر ادامه خواهد داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی در تابستان سال آینده را دارد، گفت: بر همین اساس استعدادیابان تیم ملی رده های سنی پایه برای انتخاب نفرات مستعد و برتر، این رقابت ها را از نزدیک تماشا می کنند.

به گزارش موج، تیم فوتبال دانش آموزی هرمزگان در دوره گذشته این رقابت ها که اواخر سال ۹۵ در بندرعباس برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک شرکت کرد.

لازم به ذکر است که نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک با کسب ۴ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ باخت در بین ۲۴ تیم شرکت کننده به مقام نهم دست یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه