English

بندرعباس کلان شهر شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از ارتقا درجه رتبه شهرداری بندرعباس خبرداد و گفت: شهر بندرعباس با ارتقاء به رتبه ۱۱ از مجموعه کل ۱۲ رتبه شهرداری های کشور به جمع کلان شهرهای کشور پیوست.

بندرعباس کلان شهر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس ضمن اعلام این خبر که بندرعباس به جمع کلان شهرهای کشور پیوست، افزود: بهترین رتبه شهرداری در کشور ۱۲ است که شهرداری بندرعباس توانست امتیاز ۱۱ و شهرداری لمزان امتیاز ۳ را کسب کنند.

وی اضافه کرد: ارتقاء درجه شهرداری های ذکر شده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰.۴.۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

مدرس خاطرنشان کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند که این امر در هرمزگان نیز صورت گرفت و ارتقاء درجه دو شهرداری را در پی داشت.

وی تاکید کرد: درجه بندی شهرداری ها باعث می شود ساختار تشکیلاتی شهرداری ها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر و نظام پرداخت حقوق به شهرداران هم ارتقاء می ‌یابد.

مدرس تصریح کرد: مدارک و مستندات درجه بندی شهرداری های مذکور در کارگروه ساماندهی درجه‌ بندی شهرداری‌ ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و ارتقاء درجه شهرداری های مذکور تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه