English

اعلام آخرین اقدامات پروژه اتوبوس BRT در بندرعباس

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با پروژه بزرگ اتوبوس پر سرعت شهری را تشریح کرد.

اعلام آخرین اقدامات پروژه اتوبوس BRT در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید حسینی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جذب و بکارگیری نیروهای کادر عملیاتی پروژه اتوبوس پر سرعت شهری شامل خط بان، راننده، انتظامات، نیروهای اداری و غیره در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با این پروژه بزرگ 200 نیرو به صورت مستقیم مشغول فعالیت خواهند بود، افزود: تعمیرگاه ویژه اتوبوس‌های BRT در حال ساخت است و بزودی نیز با حضور نمایندگانی از شرکت مربوطه راه‌اندازی می‌شود و علاوه بر آن، یک اتوبوس دیگر به عنوان تعمیرگاه سیار در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هر اتوبوس پرسرعت شهری در بندرعباس ماهیانه حدود 250 میلیون ریال هزینه دارد، خاطرنشان کرد: تانکر حمل سوخت نیز یکی دیگر از نیازهای BRT است که بزودی وارد ناوگان می‌شود.

حسینی ادامه داد: لباس فرم مربوط به کارکنان و رانندگان ناوگان اتوبوس پرسرعت شهری با همکاری جامعه معلولین و کارگاه‌های مربوط به این قشر جامعه تهیه شده است.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: هیچ گونه پول نقد در بخش اتوبوس پرسرعت به عنوان هزینه کرایه رد و بدل نمی‌شود و با استفاده از سیستم کارت بلیط هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه