English

هرمزگان مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور را میزبانی می‌کند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان از ششم بهمن به میزبانی شهرستان بندرعباس آغاز می‌شود.

هرمزگان مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور را میزبانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج  هرمزگان، «علیرضا باقری» با بیان اینکه مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان از ششم بهمن به میزبانی شهرستان بندرعباس آغاز می‌شود، گفت: در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از استان‌های کشور از ۶ بهمن تا ۱۴ بهمن رقابت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات با شرکت ۶۷۲ ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی به مدت یک هفته در ورزشگاه‌های خلیج فارس، تختی، نخل و اروند بندرعباس و زمین چم توانیر برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در این مسابقات با حضور نماینده فدراسیون فوتبال اعضای تیم ملی دانش آموزی برای شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتا در اندونزی نیز انتخاب می‌شوند.

باقری با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه و مسابقه پایانی این مسابقان بصورت زنده از شبکه استانی خلیج فارس و شبکه‌های ورزش و امید پخش می‌شود، گفت: تیم فوتبال دانش آموزی هرمزگان در دوره گذشته این رقابت‌ها که اواخر سال ۹۵ در بندرعباس برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک شرکت کرد.

وی اضافه کرد: نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک با کسب ۴ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ باخت در بین ۲۴ تیم شرکت کننده به مقام هشتم دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه