English

استاندار گیلان در دیدار با مدیرکل و معاونان کمیته امداد گیلان مطرح کرد؛

ضرورت بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان

استاندار گیلان بر ضرورت بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان به صورت خوشه‌ای و شبکه‌سازی توسط شرکت‌های پشتیبان تأکید کرد.

ضرورت بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مصطفی سالاری در دیدار با مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: فروش محصولات تولیدی به قیمت مطلوب در راستای توانمندی و عدم نیاز به مستمری مورد انتظار آنان است.

ضرورت بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان

وی بر ضرورت بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان به صورت خوشه‌ای و شبکه‌سازی توسط شرکت‌های پشتیبان تأکید و تصریح کرد: انتخاب شرکت‌های پشتیبان توانمند که در بازار جایگاه خوبی دارند می‌تواند منجر به کاهش دغدغه مددجویان درخصوص فروش محصولاتشان باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه می‌توان در احداث مسکن مددجویان به صورت 2 منظوره مسکونی و مهمانپذیر برای درآمدزایی آنان اقدام کرد اظهار داشت: برای افرادی که توانایی بهره‌مندی از ظرفیت اشتغال این بخش را دارند، دوره‌های آموزشی توسط فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش شود در احداث واحدهای مسکونی مددجویان از معماری سنتی گیلان استفاده شود.

خودکفایی واقعی مددجویان از اهمیت خاصی برخوردار است

استاندار گیلان با اشاره به اینکه خودکفایی واقعی مددجویان از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: نباید صرفاً با پرداخت تسهیلات، مددجویان از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند بلکه کسب درآمد کافی از طریق تسهیلات اشتغالزایی ملاک عمل باید قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به وجود تعامل خوب میان مجموعه دولت و کمیته امداد گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه