English

نماینده‌ی مردم غرب هرمزگان؛

ایزوایکو به معنای واقعی کلمه کشتی‌سازی است

نماینده مردم غرب هرمزگان در بازدید از شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: مجموعه‌ای که سال‌ها پیش بانام کشتی نسازی معروف بود امروز به آن‌چنان پویایی و توانمندی رسیده است که در ساخت و تعمیرات انواع شناورها خودکفا و به معنای واقعی کلمه کشتی‌سازی است.

ایزوایکو به معنای واقعی کلمه کشتی‌سازی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ناصر شریفی» در حاشیه‌ی این بازدید اظهار داشت: با تمام وجود خود به‌عنوان یک هرمزگانی تلاش خواهم کرد تا موانعی که در برابر این مجتمع صنعتی وجود دارد مرتفع شود.

وی گفت: افتخار می‌کنم مجموعه‌ای که سال‌ها پیش بانام کشتی نسازی معروف بود امروز به آن‌چنان پویایی و توانمندی رسیده است که در ساخت و تعمیرات انواع شناورها خودکفا و به معنای واقعی کلمه کشتی‌سازی است.

این نماینده مجلس با اشاره به استفاده از نخبگان در صنعت گفت: با ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین استفاده از نخبگان می‌توانیم اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.

ایزوایکو

لزوم حمایت مجلس از صنایع ملی

«حمید رضائیان اصل» مدیرعامل ایزوایکو نیز در ادامه یادآور شد: این مجتمع با 1100 هکتار زیربنا و همچنین بهره‌گیری از 5200 نفر پرسنل یکی از بزرگ‌ترین زیرساخت‌های دریایی کشور است.

وی با اشاره به اینکه با باور داشتن به توانایی‌های خود می‌توانیم ناممکن‌ها را ممکن کنیم، گفت: تعمیر ریگ‌های حفاری نیازمند دانش تخصصی و بسیار پیچیده‌ای است که تا پیش‌ازاین در اختیار انگلستان و آمریکا بود؛ اما با باورمندی و تکیه‌بر توان نیروی داخلی، امروز ایزوایکو به هاب تعمیرات ریگ‌های حفاری تبدیل‌شده است.

رضائیان اصل با اشاره به اینکه شعار امسال «حمایت از کالای ایرانی» است، گفت: کشور امروز در وضعیت ویژه‌ای قرارگرفته و می‌توان با تکیه‌بر توانمندی‌های این مجموعه درزمینه‌ی تعمیرات، از خروج میزان زیادی ارز جلوگیری کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه‌ی اقتصادی کشتی‌سازی خلیج‌فارس با اشاره به نقش کلیدی مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی می‌تواند با تصویب یک قانون بر استفاده از توان مجموعه‌های داخلی تأکید و کارفرماها را ملزم سازد که سفارش‌های ساخت و تعمیرات را به مجموعه‌های توانمندی چون ایزوایکو بسپارند تا ضمن اشتغال‌زایی پایدار از خروج میزان زیادی ارز جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه