English

آیت الله فلاحتی در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین گیلان بیان کرد:

انقلاب اسلامی بستر رسیدن به کمال است/ وجود هزاران جوان انقلابی برای ایجاد جامعه ای پویا

نماینده ولی فقیه در گیلان انقلاب اسلامی را بستری برای رسیدن به کمال توصیف کرد و گفت: کمال این است که در مسیر تمدن سازی تلاش کنیم و این امر در سایه تربیت در بخش های معرفت، بصیرت و مهارت محقق می شود.

انقلاب اسلامی بستر رسیدن به کمال است/ وجود هزاران جوان انقلابی برای ایجاد جامعه ای پویا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان با اشاره به هدف انقلاب اسلامی در راستای تمدن سازی اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی نظام ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوتی را سرنگون کرد.

وی، تزلزل پایه قدرت های سلطه گر را از تاثیرهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی برای تمدن سازی اسلامی تحقق پیدا کرد تا بشر را به طرف سعادت ابدی رهنمون کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیریت دنیای امروز را به عهده دارد، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری؛ احمق ها در غرب روی کار هستند.

آیت الله فلاحتی، منابع انسانی را بستر تمدن سازی خواند و بیان کرد: انسان است که می تواند امور را سامان بخشی کند.

آیت الله فلاحتی در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین گیلان1

وی به طراحی دشمن برای بیرون آوردن سالمندان از خانه به منظور تصدی مسئولیت ها اشاره کرد و گفت: جامعه ای پویاست که از جوانان برای انجام امور استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هزاران جوان پر تلاش با روحیه انقلابی مانند ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه داریم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در راس جامعه اسلامی قرار دارد و نظام را مدیریت می کند.

فتنه ۸۸ نتیجه ۲۰ سال تلاش اتاق فکر دشمن بود

آیت الله فلاحتی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: فتنه ۸۸ نتیجه ۲۰ سال تلاش اتاق فکر دشمن بود که مقام معظم رهبری آن را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه یک هزار سایت علیه شیعه در دنیای امروز فعالیت می کند، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اندازه ۱۳۰۰ سال گذشته علیه فرهنگ شیعه کتاب نوشته شده است.

امام جمعه رشت، انقلاب اسلامی را بستری برای رسیدن به کمال توصیف کرد و افزود: کمال این است که در مسیر تمدن سازی تلاش کنیم و این امر در سایه تربیت در بخش های معرفت، بصیرت و مهارت محقق می شود.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر تربیت انسان های صالح برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، بیان کرد: ابتدا باید خود را به اصول و مبانی تربیتی مجهز کنیم زیرا اگر در این عرصه موفق شویم می توانیم معرفت، بصیرت و مهارت را ترویج کنیم.

وی، خواستار آسیب یابی ظرفیت جوانان شد و تصریح کرد: بیان آسیب های جوانان برای استفاده از این ظرفیت در جامعه حائز اهمیت است.

خودسازی یک اصل مهم در دین اسلام

نماینده ولی فقیه در گیلان، خودسازی را یک اصل مهم در دین اسلام عنوان کرد و گفت: امام(ره) انسان خودساخته ای بود و توانست مربی خوبی نه تنها برای جامعه ایرانی بلکه برای بشریت باشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اهمیت استحکام بخشی عقاید در جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: نخستین وظیفه ما هدایت عقاید جوانان است زیرا امروز دشمن در این زمینه فعالیت می کند.

آیت الله فلاحتی در مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین گیلان2

وی بر تعلیم احکام شریعت به جوانان تاکید کرد و یادآور شد: تاریخ اسلام باید به صورت زیبا، آسان و ساده فراخور حال جوانان و جوانان بیان شود ضمن اینکه جایگاه قرآن و اهل بیت(ع) برای جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بزرگ ترین حادثه پس از رحلت پیامبر(ص) واقعه عاشورا بود، اظهار کرد: علل و عوامل حادثه تلخ عاشورا برای جوانان بیان شود تا دیگر این اتفاق تکرار نشود.

شناخت دین در سایه شناخت حجت خدا

آیت الله فلاحتی به شناخت دین در سایه شناخت حجت خدا اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه شعبه ای از ولایت خداوند، پیامبر(ص) و امامان(ع) است.

وی با اشاره به اینکه اتخاذ موضع بی طرفی و فراجناحی یکی از مسائل ایجاد حادثه کربلا بود، بیان کرد: تقابل با رهبری نظام از جمله عواملی بود که حادثه کربلا را به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تقویت جبهه دشمن در برابر رهبری الهی توسط بی بصیرت ها اشاره کرد و گفت: همراهی با خواص منحرف از جمله عوامل حادثه کربلا بود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه روحانیت انقلاب کرد تا بگوید خدمتگزار مردم است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا روحانیت، سپاه و نیروهای انقلاب خدمتگزاری صادقانه خود به مردم را نشان دهند.

وی، مقاومت مردم در مقابل قدرت های سلطه گر را بزرگ ترین دستاورد بصیرت افزایی دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی، عزت مردم، امنیت برای جامعه، قدرت برای مردم و پیشوایی امت اسلامی از دستاوردهای ایستادگی مردم در مقابل قدرت های سلطه گر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان

امام جمعه رشت به فعالیت ها در بخش مهارت اشاره کرد و یادآور شد: اتخاذ تدابیر سازنده در راستای تولید در عرصه اقتصاد حائز اهمیت است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اتخاذ تدابیر به منظور افزایش تولید نسل در جامعه اسلامی، اظهار کرد: امر مذکور از مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: شیوه های امر به معروف و نهی از منکر در بخش مهارت را بیاموزید و آن را آموزش دهید.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر آموزش سبک زندگی تاکید کرد و افزود: سبک زندگی اسلامی باید به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فضائل اخلاقی باید در جامعه گسترش پیدا کند، تصریح کرد: فراگیری مطالعه، ترویج تلاوت و فرهنگ قرآنی، آموزش روش های مختلف تربیتی و بهداشت از دیگر مواردی است که باید به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه