English

دردر دیدار حجت الاسلام طائب با نماینده ولی فقیه در گیلان مطرح شد؛

فتنه سال ۸۸ نمود اقدام دهه سوم آمریکا در راستای تغییر بود

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، فتنه سال ۸۸ را نمود اقدام دهه سوم آمریکا در راستای تغییر توصیف کرد و گفت: هماهنگی بین سه جریان آمریکا، نفاق نفوذی‌ها و همچنین جریان ساده لوحان متحجر دست به دست هم دادند و تمام امید آمریکا به موفقیت این جریان بود.

فتنه سال ۸۸ نمود اقدام دهه سوم آمریکا در راستای تغییر بود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اظهار کرد: سال‌های سال فتنه‌گران و دشمنان پشت صحنه جریان سال ۸۸ برنامه‌ریزی کرده بودند تا نظام اسلامی را اسقاط کنند.

وی ادامه داد: ملت شجاع، قهرمان و مقاوم ایران در ۹ دی سال ۸۸ با حضور همه‌جانبه خود در خیابان‌ها در سراسر ایران نشان داد همان ملت سال ۱۳۵۷ است که در حمایت از آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل به خیابان‌ها ریختند و رژیم ستم‌شاهی را ساقط کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به حماسه ۹ دی ملت ایران اشاره کرد و گفت: تعبیری که امام(ره) برای ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن بیان فرمودند؛ "یوم‌الله بود" و مقام معظم رهبری نیز برای ۹ دی فرمودند؛ "یوم‌الله است".

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب گفت: یوم‌الله به معنای روزهایی است که حوادثی اتفاق افتاده که اگر انسان دقت داشته باشد یقین پیدا می‌کند عالم خدا دارد.

وی با بیان اینکه در ضیافت یوم‌الله چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: آمریکایی‌ها از ابتدا تاکنون راهبردهای مختلفی علیه انقلاب اسلامی به‌کار بردند.

طائب، راهبرد نخست را «انهدام» عنوان کرد و افزود: جنگ تحمیلی در راستای راهبرد مذکور بود و در پایان دهه نخست دشمن مشاهده کرد موفق نیست و راهبرد دوم که «مهار» به منظور بیرون نرفتن انقلاب از ایران را اجرا کردند و در آن نیز موفق نبودند.

وی با اشاره به اینکه «تغییر» راهبرد سوم آمریکا برای عوض کردن جهت انقلاب در دهه سوم بود، بیان کرد: دشمن متوجه شد انقلاب از بین رفتنی و مهار شدنی نیست و باید در درون تغییر ایجاد کنند.

فتنه سال ۸۸ اقدام دهه سوم آمریکا در راستای تغییر

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، فتنه سال ۸۸ را نمود اقدام دهه سوم آمریکا در راستای تغییر توصیف کرد و گفت: هماهنگی بین سه جریان آمریکا، نفاق نفوذی‌ها و همچنین جریان ساده لوحان متحجر دست به دست هم دادند و تمام امید آمریکا به موفقیت این جریان بود.

طائب با بیان اینکه دشمن در محاسبه‌های مادی درست اقدام کرده بود، خاطرنشان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند؛ «یوم‌الله» به معنای شکست نقشه دشمنان بود و همه امور تنها به دست خدا است.

فتنه سال ۸۸ پیچیده‌ترین فتنه‌ برای شکست حرکت الهی

وی، فتنه سال ۸۸ را پیچیده‌ترین فتنه‌ برای شکست حرکت الهی در طول تاریخ ذکر کرد و یادآور شد: سه گروه آمریکایی‌ها، منافق نفوذی‌ها و جاهلان نمی‌خواهند از خواب بیدار شوند اما انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عماراظهار کرد: یوم‌الله‌های پی در پی مدد کرده به این نقطه برسیم و با اخلاصی که در ملت ایران وجود دارد به امید خدا یوم‌الله اساسی را خواهند دید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه