English

آیت الله فلاحتی در دیدار با فرمانده آموزش تخصص های دریایی رشت:

آمریکا در منطقه به استیصال رسیده است/ سپاه و ارتش دو بال رشد و شکوفایی کشور

نماینده ولی فقیه در گیلان به اسارت سربازان آمریکایی توسط نیروهای مسلح ایران در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: اکنون آمریکا در منطقه به استیصال رسیده است.

آمریکا در منطقه به استیصال رسیده است/ سپاه و ارتش دو بال رشد و شکوفایی کشور

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش با اشاره به نبرد قهرمانانه ناوچه پیکان با نیروی دریایی رژیم بعثی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار نیروی دریایی ارتش صدام را زمینگیر کرد.

حضور مقتدرانه ناوگروه های نیروی دریایی ارتش در دریاهای آزاد

وی به حضور مقتدرانه ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریاهای آزاد اشاره کرد و افزود: حضور در آب های بین المللی عزت محسوب می شود که با تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر انتقال اقتدار نیروهای مسلح به نسل جوان، بیان کرد: حضور ناوگروه های نیروی دریایی ایران در آب های آزاد بر گرفته از منویات مقام معظم رهبری است.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش

آیت الله فلاحتی به اسارت سربازان آمریکایی توسط نیروهای مسلح ایران در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: اکنون آمریکا در منطقه به استیصال رسیده است.

عزت ملت ایران در سایه اطاعت از رهبری محقق شده است

وی با بیان اینکه عزت ملت ایران در سایه اطاعت از رهبری محقق شده است، تصریح کرد: اطاعت از مقام معظم رهبری در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی عاشقانه است و این موضوع را باید جوانان بدانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، پیشرفت کشور را در سایه دین و حرکت آرمانی دانست و خاطرنشان کرد: حرکت آرمانی و تلاش در راستای عقیده سبب اقتدار نیروهای مسلح ایران شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امروز تفاوتی بین نیروی دریایی سپاه و ارتش وجود ندارد، یادآور شد: سپاه و ارتش دو بال رشد و شکوفایی کشور هستند.

وی، خواستار مهارت آموزی نیروهای وظیفه در مراکز نظامی شد و اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی نظامیان در سپاه و ارتش توجه به سربازان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه