English

فرماندار شفت بیان کرد:

پرداخت تسهیلات به ۱۸۴ طرح اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان شفت

فرماندار شفت بیان کرد: از ابتدای سال 97 تا کنون به 184 طرح اشتغال روستایی و عشایری در این شهرستان مبلغ 5 میلیارد و 95 میلیون تومان تسهیلات با کامزد 6 درصد پرداخت و برای 223 نفر شغل ایجاد شده است.

پرداخت تسهیلات به 184 طرح اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان شفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی  در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شفت با اشاره به اینکه رونق گردشگری یک از سیاست های دولت است که همواره مورد  تاکید دکتر سالاری استاندار گیلان قرار دارد افزود: مرحله دوم اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در قالب سامانه کارا و با اولویت طرح های بوم گردی و گردشگری به واحدین شرایط اعطا می شود.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم اعطای تسهیلات آن دسته از طرح هایی که بتوانند اشتغال پایدار بیشتری را ایجاد نمایند تمرکز خواهد شد افزود: تمامی ساز و کار ها برای جلوگیری از انحراف تسهیلات پیش بینی شده است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه از ابتدای سال 97 تا کنون به 184 طرح اشتغال روستایی و عشایری در این شهرستان مبلغ 5 میلیارد و 95 میلیون تومان تسهیلات با کامزد 6 درصد پرداخت و برای 223 نفر شغل ایجاد شده است افزود : جذب اعتبارات در زمان تعیین شده، نیازمند تعامل بیشتر دستگاه های ذیربط و بانک های عامل و تسریع در روند بررسی پرونده ها است.

پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات به تولید کنندگان

وی با بیان اینکه امسال در راستای حمایت از تولیدکنندگان مبلغ 13 میلیارد و 563 میلیون تومان در قالب 9 طرح به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است تصریح نمود: پایداری مشاغل یکی از سیاست های دولت آقای دکتر روحانی بوده است.

فرماندار شفت1

محسنی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در بخش کشاورزی ، دامداری و گردشگری می تواند به افزایش درآمد روستاییان کمک شایانی نماید اذعان داشت: در این راستا در سال جاری 215 میلیون تومان در قالب 52 طرح به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از یک میلیاردتومان تسهیلات اشتغال زایی به 78 مددجوی کمیته امداد

فرماندار  شفت در ادامه با بیان اینکه دولت در سال های اخیر  در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گام های بسیار مهمی برداشته است افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیارد و 698 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به 78 مددجوی کمیته امداد و 300 میلیون تومان نیز به 18 مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

محسنی در پایان ابراز امیدواری نمود با پیگیری مسوولین ذیربط و بانک ها پرونده های در دست بررسی تعیین تکلیف و اهداف تعیین شده در حوزه اشتغال شهرستان شفت محقق گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه