English

فرماندار شفت خبر داد

اختصاص بالغ بر یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان شفت

فرماندار شفت با اشاره به بافت روستایی شفت بر لزوم بهره گیری از این ظرفیت تاکید کرد و افزود: یک میلیارد و 90 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای این شهرستان در نظر شده است که به 218 نفر تسهیلات 5 میلیون تومانی اعطا شده و خواهد شد.

اختصاص بالغ بر یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان شفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی در نشست کارگروه رفع موانع تولید  و اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه جذب اعتبارات اشتغالزایی یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در شهرستان شفت است، افزود: رفع موانع تولید و بهبود وضعیت اشتغال مورد مطالبه استاندار گیلان است.

فرماندار شفت با بیان اینکه آمارهای مرتبط با کسب و کار باید توسط دستگاه های ذیربط و بانک ها به صورت بروز ارائه گردد، افزود: احصای دقیق اطلاعات واحد های صنعتی و نیازسنجی واحدهای تولیدی به تدوین برنامه ریزی ها مدون و اجرایی کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه 12 میلیارد و 300 میلیون تومان برای طرح اشتغال توسعه فراگیر( تکاپو ) به این شهرستان ابلاغ شده است افزود: اعتبار این تسهیلات از 50 میلیون تومان آغاز می شود و پس از بررسی در کمیته فنی شهرستانی و تایید کارگروه استانی قابل پرداخت به اشخاص حقوقی و حقیقی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت برای اشتغال و رونق وضعیت کسب و کار در شفت  برنامه دارد افزود: 21 میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب طرح رونق تولید و از طریق دستگاه های صنعت، معدن تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاروزی به متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان اعطا خواهد شد.

محسنی با اشاره به بافت روستایی شفت بر لزوم بهره گیری از این ظرفیت تاکید کرد و افزود: یک میلیارد و 90 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای این شهرستان در نظر شده است که به 218 نفر تسهیلات 5 میلیون تومانی اعطا شده و خواهد شد.

فرماندار شفت  با بیان اینکه شهرستان شفت ظرفیت های بسیار خوبی در گردشگری و توسعه این صنعت پرسود دارد افزود: بوم گردی  در شفت می تواند موجب تحول در وضعیت اشتغال و رونق کسب و کار این منطقه زیبا و جذاب گردد و دولت تسهیلات خوبی را درنظر گرفته است که به زودی ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نگاه استاندار گیلان برای توسعه این استان علاوه بر صنعت و کشاورزی موضوع گردشگری و بوم گردی است افزود: آموزش روستاییان با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران قابل انجام است و این موضوع در این شهرستان در حال پیگیری است.

محسنی در پایان بر وحدت رویه بانک ها در اجرای ضوابط بانکی برای پرداخت تسهیلات تاکید کرد و افزود: عملکرد بانک ها با رضایت مندی مردم مشخص می شود و این موضوع توسط دستگاه های ذیربط رصد و منعکس خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه