English

در شرکت توزیع نیروی برق کردستان راه اندازی شد؛

سیستم کنتاکت سنتر و AVL مدیریت ناوگان حمل و نقل خودروهای عملیاتی

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برقکردستان از راه اندازی سیستم کنتاکت سنتر در حوزه پاسخگویی آنلاین به مشترکین و همچنین نصب سیستم ) AVLمکان یاب نظارت خودروهای عملیاتی) در توزیع برق کردستان خبرداد.

سیستم کنتاکت سنتر و AVL مدیریت ناوگان حمل و نقل خودروهای عملیاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ محمدرسول ملکی درتوضیح این خبرگفت: وجود مرکز مکانیزه  به منظور ثبت درخواست ها،  آنالیز حوادث  و تجزیه  و تحلیل  خاموشی ها  در شرکت توزیع اجتناب ناپذیر است  بر همین اساس با ارتقای سطح کیفیت پشتیبانی خدمات و افزایش اطلاعات مشترکین ازخدمات شرکت تلاش شد تا واحدهای عملیاتی از ابزار بروز در جهت رضایتمندی مردم استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: هدف ازنصب کنتاکت سنتر حرکت و تلاش شرکت در راستای سیاست های دولت درحوزه پاسخگویی آنلاین، تکریم بیشتر ارباب رجوع، ارائـــه راهنمایی و مشاوره به مشترکین و استفاده از نظرات و پیشنهادات آن هاست.

ملکی در ادامه با اشاره به فعال بودن سیستم مرکزی تماس پاسخگو در شهرستان سنندج بیان کرد: امیدواریم با تامین اعتبار در سال جاری  درسایر شهرستان ها این سیستم راه اندازی شود.

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان  در ادامه به پیاده سازی سیستم  AVLمدیریت ناوگان حمل ونقل خودروهای عملیاتی اشاره کرد وگفت: بانصب تجهیزات این سامانه بر روی خودروهای عملیات و اتفاقات، بالابرهاوجرثقیل، همکاران ما قادرخواهند بود در هر لحظه از موقعیت خودروها آگاه شده و به کمک این نرم افزار حرکت خودروها را با مقیاس های مختلف از روی نقشه مشاهده کنند.

وی ضمن اعلام فراهم شدن امکان روئیت پذیری حرکت خودرو و اخذ اطلاعات لحظه ای در این سامانه افزود: سامانه  AVL  امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین مرکز و خودرو و همچنین راهبری گروه عملیاتی تجهیزشده به جهت تسریع و ارائه خدمات برق درمواقع حادثه و بحران رانیزفراهم میکند.

وی درپایان تأکید کرد: ایجاد بستر مناسب درتمامی زمینه های فعالیت شرکت به خصوص خدمات سریع تر و بهتر به مشترکین از دیگر اهداف بروز رسانی مرکز فوریتهای برق دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه