English

آیت الله میرعمادی:

صدا و سیما دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به خوبی تبیین کند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در آئین تودیع و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز لرستان بر نقش تبیینی رسانه ملی در معرفی دستاوردهای چهل ساله نظام تاکید کرد.

صدا و سیما دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به خوبی تبیین کند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در آئین تودیع و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز لرستان بر نقش تبیینی رسانه ملی در معرفی دستاوردهای چهل ساله نظام و انقلاب تاکید کرد و گفت: رسانه ملی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید هدایت افکار عمومی را مورد توجه قرار دهد.

رسانه ملی در حماسه 9 دی به درستی عمل کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه رسانه ملی در حماسه 9 دی وظیفه خود را به درستی انجام داد، تاکید کرد: صدا و سیما باید در ایجاد وحدت بیشتر میان مردم و مسوولین نقش اثرگذار خود را ایفا کند.

امام جمعه خرم‌آباد، ترویج فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی را از مهمترین رویکردهای صدا و سیما دانست و افزود: باید با بهره گیری از نظر کارشناسان و خبرگان، در ترویج مضاعف این فرهنگ عمل کرد چراکه نسل جوان نیازمند هدایت و راهنمایی است که این مهم به واسطه حضور نخبگان و از طریق رسانه ملی امکان پذیر است.

صدا و سیمای مرکز لرستان، دستاوردهای چهل ساله انقلاب را بیان کند

آیت الله میرعمادی، تصریح کرد: امروز آقای علیرضا شیروی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان منصوب شد، اتفاق خوبی است که امیدوارم با همت مضاعف و روحیه جهادی، با تولید آثار فاخر، به رشد و بالندگی بیش از پیش استان لرستان و کشور کمک کند و با کمک همکارانشان، دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب را آنگونه که شایسته است برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان بیان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی