English

آیت الله میرعمادی در همایش رهیافتی نو برای توسعه لرستان:

سند توسعه لرستان تدوین شده است

آیت الله میرعمادی در همایش رهیافتی نو برای توسعه استان لرستان، گفت: باید در کنار توسعه دانش بنیان، به توسعه فرهنگی نیز توجه کرد.

سند توسعه لرستان تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در همایش رهیافتی نو برای توسعه استان لرستان که با حضور جمع کثیری از مدیران و چهره‌های شاخص استانی و ملی استان در اتاق بازرگانی ایران در حال برگزار است، گفت: با سرمایه گذار نماهای سرمایه بر از لرستان مخالفم.

میرعمادی، افزود: اینکه کسی در قالب سرمایه گذاری به لرستان بیاید و سرمایه این مردم در محل دیگری هزینه کند نامش سرمایه گذاری نیست، لذا لازم است که در این مهم تامل بیشتری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: انسان به هرچه که می‌خواهد نمی‌رسد مگر با توکل بر خدا، تصمیم درست و دوراندیشی، علی ایحال برای هر کاری باید به خداوند متعال توکل کرد.

باید برای آینده لرستان برنامه ریزی جامع صورت گیرد

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این نکته که باید برای آینده لرستان برنامه ریزی کرد، گفت: پیشنهاد من این است که اگر در این جلسات رشد می بینید ادامه دهید و اگر رشدی وجود ندارد از برگزاری آن اجتناب کنید چراکه توسعه، ناظر به کیفیت؛ و رشد و پیشرفت ناظر به کمیت است.

سه عامل موجب رشد و توسعه لرستان می‌شود

سید احمد میرعمادی، تشریح کرد: 3 دلیل موجب رشد استان لرستان خواهد شد، اول اراده قوی و انگیزه خالص و طرح و پروژه ای قابل اجرا، دوم همدلی و اتحاد و اخوت و برادری و بکار گیری همه ظرفیت‌ها و سوم تلاش مسوولان و مردم. اگر این 3 مهم در کنار هم قرار گیرد، بی‌شک استان لرستان به استانی توسعه یافته مبدل خواهد شد.

سند توسعه لرستان تدوین شده است

وی، تصریح کرد: در حال حاضر، سند توسعه و پیشرفت استان لرستان  با مشارکت اعضای برجسته هیات علمی دانشگاه‌ها در دفتر نمایندگی ولی فقیه در لرستان تهیه شده است.

از ظرفیت‌های انسانی، مادی و معنوی لرستان به درستی استفاده شود

نماینده رهبری در لرستان، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای لایق، پرتوان و جوان در استان یک ضرورت است، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی نیز امری لازم و ضروری است، علی هذا با توجه به وجود زیرساخت‌های مطلوب فرهنگی باید بهترین استفاده از این ظرفیت‌ها صورت گیرد.

رهیافتی نو برای توسعه لرستان

سید احمد میرعمادی در پایان گفت: باید اندیشه کرد که چرا تمایل مهاجرت از لرستان در حال افزایش است، این مسائل باید ریشه یابی شده و برای آن راهکار مناسب درنظر گرفته شود، لذا اگر تهدیدها را رفع و از فرصت به درستی استفاده شود تردیدی نیست که توسعه لرستان محقق خواهد شد.

گفتنی است، همایش رهیافتی نو برای توسعه استان لرستان به همت اتاق بازرگانی لرستان در اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه