English

بخشدار بندزرک خبر داد؛

توسعه بیش از ۲۰۰ درصدی فضاهای ورزشی در بندزرک

بخشدار بندزرک شهرستان میناب با بیان اینکه در طی دو سال گذشته بهره ‌برداری و اجرای پروژه های وزرشی افزایش چند برابری داشته که شاخص توسعه سرانه فضاهای ورزشی را بصورت چشمگیری ارتقا داده است.

توسعه  بیش از 200 درصدی فضاهای ورزشی در بندزرک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علی بلاک» با بیان اینکه در بخش بندزرک تا قبل از سال 95 فقط یک سالن ورزشی و سه زمین چمن مصنوعی در سطح روستاها وجود داشته عنوان کرد: با توجه به جمعیت 50 هزار نفری این بخش، این زیرساخت قابل اعتنا و توجه نبوده؛ اما طی دوسال گذشته شاهد احداث سه سالن ورزشی و بیش از 9 زمین چمن مصنوعی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه را برای توسعه زیرساخت ها بخصوص در حوزه ورزش و جوانان مدنظر داشته، اظهار داشت:طی دو سال گذشته تا کنون سرانه های ورزشی بخش بندزرک افزایش 100 درصدی شامل بهره‌ برداری شامل سالن ورزشی زهوکی و زمین چمن مصنوعی روستای کرگان بصورت مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و دهیاری و همچنین احداث دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای گورزانگ و زهوکی توسط دهیاری ها را داشته است.

وی با اشاره به پروژه های ورزشی که در مراحل پایانی ساخت قراردارند و در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت، گفت: در دهه فجر پروژه سالن ورزشی روستای طیبی شاهی، زمین چمن مصنوعی رضاعلیچی و کنارترش با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال به بهره ‌برداری خواهد رسید که سرانه زیرساخت های ورزشی بخش را به بیش از 200 درصد ارتقا خواهد داد.

بخشدار بندزرک همچنین با اشاره به پروژه های ورزشی در حال اجرای سالن ورزشی کرگان و زمین های چمن مصنوعی بصورت مشارکتی اداره کل ورزش و جوانان و دهیاری ها انجام خواهد شد، عنوان کرد: روستاهای کنار اسماعیل، چهکار، کولغ کاشی ، کردر و گودو در سال آینده به بهره‌ برداری خواهد رسید.

بلاک با بیان اینکه سایر پروژه های ورزشی در سطح بخش بنذرک شهرستان میناب شامل سالن های ورزشی گورزانگ، کردر و سرمست وجود دارند که بدلیل عدم تامین اعتبار تا کنون راکد بوده و پیگیری هایی که از طریق مسئولین استان جهت تأمین اعتبار انجام داده ایم،اظهار کرد:خوشبختانه در حال انجام مراحل تخصیص اعتبار و تعیین پیمانکار می باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی