English

شهرستان لاهیجان قطب درمان شرق گیلان می شود/پیشرفت ۹۹ درصدی بیمارستان پیروز لاهیجان

راه اندازی بیمارستان پیروز در اولویت نزدیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفت و شهرستان لاهیجان قطب درمان شرق گیلان می شود.

شهرستان لاهیجان قطب درمان شرق گیلان می شود/پیشرفت 99 درصدی بیمارستان پیروز لاهیجان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شبکه بهداشت و درمان لاهیجان، ضمن بررسی و استقرار نیازمندی های لازم برای راه اندازی بیمارستان، متولی انجام این مهم شد. در این خصوص، با تشکیل ستاد اجرایی در دانشگاه، این روند تسریع می شود.

با راه اندازی بیمارستان پیروز، بیمارستان ۲۲ آبان به طور کامل به این مرکز منتقل می شود. در این راستا، بیمارستان سیدالشهدا، سانتر بیماران خاص و سرطانی می شود.

تجمیع امکانات درمانی در یک فضا، کاهش زمان انتظار خدمات، توسعه زیر ساخت ها و ارتقای خدمات درمانی، کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مردم، از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای این پروژه است.

گفتنی است: ساخت این بیمارستان در زمینی به مساحت 18465 مترمربع و با زیربنای 17501 مترمربع، از سال 1388 آغاز شد و تاکنون 99درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیمارستان 217 تختخوابی پیروز لاهیجان که  در حال حاضر تحویل موقت شده است، دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، اورژانس،CCU ، ICU، آزمایشگاه‌، اتاق عمل، درمانگاه ها وکلینیک های تخصصی، بخش مراقبت های ویژه و یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶اسلایس است.

با راه اندازی این بیمارستان، شهرستان لاهیجان، قطب درمان شرق گیلان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه