English

در نشست خبری اصحاب رسانه ؛

شعار امسال هفته پژوهش، پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی

نمایشگاه دستاورد های پژوهش از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ آذرماه از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۷ عصر در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و با همکاری این دانشگاه برپا می شود.

شعار امسال هفته پژوهش، پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، در نشست خبری اصحاب رسانه که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، اظهار شد : شعار امسال هفته پژوهش، «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی» است و به همین مناسبت همانند سال های گذشته نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در استان برپا می شود.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه در نمایشگاه هفته پژوهش و فن بازار امسال تلاش کردیم با توجه به رشدی که داشته ایم نوآوری خوبی ارائه دهیم، ادامه داد: نمی خواهیم این نمایشگاه تنها به نشان دادن دستاوردها خلاصه شود، ازاین رو ۱۰ نشست تخصصی با حضور اساتید، نمایندگان دستگاه های اجرایی و فعالان بخش خصوصی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می کنیم.

حسام تصریح کرد: «لزوم بررسی فناوری های حوزه سلامت»، «گیاهان دارویی»، «شهر هوشمند، الزام یا انتخاب»، «چالش ها و راهکارهای موجود کارآفرینی بانوان»، «فضای سایبری»، «چالش استارت آپ های حمل و نقل»، «گردشگری استان، مقصد یا گذرگاه»، «مشکلات خلیج گرگان» از جمله عناوین نشست های تخصصی است که به همراه ۳۴ کارگاه پژوهشی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گلستان برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۲۲ دستگاه، دانشگاه و مرکز تحقیقاتی حضور دارند و از مجموعه دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه برترین‌ها انتخاب و در نمایشگاه پژوهش و فن بازار علمی ایران ارائه خواهد شد.

مدیرکل پارک علم و فناوری گلستان تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ پژوهش، تشویق و تربیت پژوهشگران، بستر سازی برای تجاری سازی فناوری، برقراری ارتباط بین سازندگان و فناوران و ... است.

 حسام گفت: برای بازدید از نمایشگاه هماهنگی های لازم با شهرداری گرگان برای ایاب و ذهاب انجام شده، همچنین با دانشگاه ها و آموزش و پرورش هم هماهنگ شده تا زمینه لازم برای بازدید دانشجویان، دانش آموزان و معلمان فراهم شود.

حسام با بیان اینکه استان گلستان در حوزه تولید علم، پژوهش و فناوری وضعیت خوبی دارد، یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از شرکت های گلستانی جزو ۱۰ شرکت برتر در حوزه علم و فناوری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه