English

سرپرست استانداری فارس در بازدید از نمایشگاه کتاب؛

نمایشگاه کتاب در توسعه علمی، فرهنگی و ادبی استان فارس تاثیر قابل توجه ای دارد

سرپرست استانداری فارس گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز با برنامه های متعدد فرهنگی و علمی و آموزشی، تاثیر قابل توجهی در توسعه علمی، فرهنگی و ادبی استان فارس و شهر شیراز دارد.

نمایشگاه کتاب در توسعه علمی، فرهنگی و ادبی استان فارس تاثیر قابل توجه ای دارد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مهندس یداله رحمانی سرپرست استانداری فارس در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب شیراز با اشاره به استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه و تمدید مدت برگزاری نمایشگاه، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز با برنامه های متعدد فرهنگی و علمی و آموزشی، تاثیر قابل توجهی در توسعه علمی، فرهنگی و ادبی استان فارس و شهر شیراز دارد.

مهندس یداله رحمانی سرپرست استانداری فارس در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب شیراز

وی تصریح کرد: تلاش زیاد دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز و ناشران و نویسندگان موجب شده است این نمایشگاه با شکوه و نظم بسیار خوبی برگزار شود.

رحمانی حضور مدیران جوان در بخش فرهنگی استان و بهره گیری از توانمندی افراد پیشکسوت را یکی از دلایل موفقیت نمایشگاه کتاب شیراز برشمرد و افزود: در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس یکی از موضوعات اساسی، بخش فرهنگ و گسترش کتابخوانی است که در شورای فرهنگ عمومی استان نیز این موضوع پیگیری می شود.

سرپرست استانداری فارس با بیان این که غرفه داران و ناشران از حضور در نمایشگاه شیراز و استقبال مردم راضی هستند، افزود: سطح نمایشگاه به ویژه با توجه به برگزاری برنامه های جانبی متعدد و ارائه کتاب های جدید قابل قبول است و با توجه به ظرفیت های فرهنگی، علمی و ادبی استان فارس نمایشگاه کتاب شیراز همواره میزبان افرادی از سایر استان ها نیز هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه