English

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه:

۱۳ آبان، روز آگاهی و شعور سیاسی جوانان در از بین بردن لانه‌های تزویر است

مجید یزدان پناه، یوم‌الله 13 آبان را روزی مبارک قلمداد کرد و آن را روز آگاهی، بصیرت و شعور سیاسی جوانان مؤمن انقلابی ما، در از بین بردن لانه‌های تزویر و ریا و نفاق دانست.

13 آبان، روز آگاهی و شعور سیاسی جوانان در از بین بردن لانه‌های تزویر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه با تأکید بر باشکوهی راهپیمایی 13 آبان، ابراز داشت: دانش‌آموزان و فرهنگیان کرمانشاه هم‌زمان با کل کشور، در راهپیمایی 13 آبان، ایستادگی و وحدت دوباره خود را در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

یزدان پناه با اشاره به نقشه‌ها و نیرنگ‌های آمریکا در طول تاریخ معاصر و تلاش در انحراف افکار عمومی دنیا در مورد ایران، خاطرنشان ساخت: حیله‌های جدید آمریکا و سایر دشمنان ایران اسلامی همانند دست‌وپا زدن در باتلاقی است که خود به وجود آورده‌اند و هرلحظه بیشتر در آن فرو خواهند رفت و به یاری خداوند، رهنمودهای رهبری و اراده مردم، این بار هم در جبهه‌های اقتصادی و سیاسی پیروز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: استکبارستیزی و مبارزه با دشمنان بخشی از هویت ایرانی اسلامی دانش‌آموزان‌ کشورمان شده است و این موضوع نسل به نسل بااهمیت بیشتر ادامه می‌یابد و دانش‌آموزان و دانشجویان آگاه به مسائل روز، با تعهد به آرمان‌های بزرگ رهبر انقلاب در کنار سایر قشرهای مردممان ایستاده‌اند و همه تحرکات آمریکا را رصد می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی کلیه متصدیان، شاهد برگزاری راهپیمایی مردمی و خودجوش و باشکوه 13 آبان در کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی