English

در شش ماهه اول امسال صورت گرفت؛

کمک ۳ میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال هلال احمر گیلان به نیازمندان و بیماران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در شش ماهه اول امسال با مشارکت 2 هزار و 107 داوطلب و سازمانهای مردم نهاد، جمعیت هلال احمر استان 3 میلیارد و800 میلیون ریال به نیازمندان و بیماران کمک کرد.

کمک 3 میلیارد و800 میلیون ریال هلال احمر گیلان به نیازمندان و بیماران
  • به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهدی ولی پور گفت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر همه ساله طرح های ملی ( همای رحمت، فرشتگان رحمت، ارمغان مهر )و استانی و پروژه های انساندوستانه را با مشارکت خیرین و داوطلبان جهت کمک به نیازمندان و خانوارهای کم برخوردار اجرا می کند.

وی افزود: در اجرای این طرح ها علاوه بر مشارکت خیرین و داوطلبان، 30 موسسه خیریه و مردم نهاد (NGO ) نیز در جهت کمک به حفظ محیط زیست، کمک دارویی و مالی به بیماران صعب العلاج، خرید لوازم منزل برای نیازمندان، ویزیت رایگان در نقاط دور از دسترس، برپایی چادرهای سلامت در مناسبت های خاص، جمع آوری کمک برای نیازمندان، ایستگاه سلامت، اجرای طرح نیابت و کمک به سالمندان، اجرای کاروان سلامت و حضور پزشکان و پرستاران داوطلب در نقاط محروم و ویزیت رایگان مشارکت داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر بیان کرد: هلال احمر استان دارای 8 هزار و 633عضو و داوطلب در چهار گروه مهارت، حمایت، مشارکت و هدایت در حوزه داوطلبان می باشد که به صورت داوطلبانه در یکی از گروهای مذکور با هلال احمر همکاری می کنند.

راه اندازی 124 خانه هلال در گیلان

ولی پور ضمن تاکید بر اینکه فعالیت های خیرخواهانه و بشر دوستانه باید در جامعه ترویج داده شود اظهار ;vn: در حال حاضر 124 خانه هلال به منظور تحقق این هدف در سطح مراکز دهستانها ، محلات و شهرهای گیلان راه اندازی شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه