English

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:

المپیاد تابستانی مهارت ها با مسابقه فرمانده به کار خود پایان داد

سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: المپیاد مهارت ها که با هدف ارتقای دانش و مهارت نوجوانان ویژه دو رده سنی در تابستان امسال برگزار شده بود با مسابقه جذاب و هیجان انگیز فرمانده به کار خود پایان داد.

المپیاد تابستانی مهارت ها با مسابقه فرمانده به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز اظهار داشت: المپیاد مهارت ها از جمله برنامه هایی بود که سپاه ناحیه بقیه الله برای غنی سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و با هدف ارتقای دانش و مهارت قشر نوجوان شهر شیراز در تابستان امسال برگزار کرد و با مسابقه جذاب و هیجان انگیز فرمانده به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: المپیاد مهارت ها در رشته های مختلف ویژه دو رده سنی 12تا 15 سال و 15 تا 18 سال طراحی شد که گروه های تیمی هفت نفره دانش آموزان پسر در این المپیاد ثبت نام کرده و در برنامه های تعیین شده شرکت نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله به تشریح اهداف این طرح پرداخت و گفت: ارتقای دانش و مهارت نوجوانان از اهداف اصلی این طرح بود.

دوستدار افزود: در هر مرحله و قبل از ورود به مسابقه، شرکت کنندگان آموزش و مهارت لازم را کسب نمودند بعد وارد رقابت شدند.

المپیاد مهارت در شیراز

وی ادامه داد: شیوه کار به این صورت بود که گروه های هفت نفره شرکت کننده در المپیاد در مهارت های مختلف تعیین شده به رقابت با دیگر تیم ها می پرداختند که از جمله رقابت های تعیین شده در این المپیاد مسابقه استندآپ، پانتومیم، فوتبال، و مهارت های هنری بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله با اشاره به این که از دیگر برنامه های المپیاد مهارت ها بازدید و سرکشی تمام گروه ها از خانواده های معظم شهدا بوده است تشریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمامی گروه ها از خانواده های شهدا بازدید و سرکشی کردند که در قالب مهارت حکایت گویی و نویسندگی شرح جزئیات این بازدید را به گزارش تبدیل نموده و در این مهارت نیز به رقابت پرداختند.

المپیاد مهارت در شیراز

دوستدار در پایان با اشاره به این که المپیاد مهارت ها با مسابقه فرمانده به کار خود پایان داد گفت: در مرحله پایانی، مسابقه جذاب و هیجان انگیز فرمانده با حضور تیم های منتخب شرکت کننده برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه