English

اعلام برنامه های آموزشی حوزه هنری کردستان در تابستان ۹۷ با آموزش ۲۶ رشته هنری

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، ثبت نام از هنرجویان وعلاقه مندان به فراگیری رشته های هنری را در ترم تابستان با 25 رشته هنری آغاز کرد.

اعلام برنامه های آموزشی حوزه هنری کردستان در تابستان 97 با آموزش 26 رشته هنری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛شیلان برهانی گفت:تابستان امسال97حوزه هنری کردستان 26رشته هنری را آموزش میدهد.

مدیر آموزش و پژوهش حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان ضمن اعلام این خبر افزود : در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان ثبت نام از علاقه مندان به فراگیری رشته های هنری موسیقی ، تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، آفرینش های ادبی با 26 رشته هنری آغاز شده است .

وی با اشاره به جایگاه هنر در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه و تأکید بر ایجاد سازو کاری مناسب جهت بهره مندی تمامی علاقمندان از آموزش رشته های مختلف و توجه ویژه بر آموزش اصولی با استفاده از توان اساتید شناخته شده استان در 5 شاخه اصلی هنری ثبت نام از هنرجویان آغاز شده است.

مدیر آموزش و پژوهش حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان  در این زمینه  افزود: تمامی واحدها بر اساس برنامه تنظیم شده و بهره گیری از بهترین اساتید مطرح استان در این راستا با ظرفیت سنجی توان وامکانات موجود در رشته های موسیقی شامل( سنتور ، تار و سه تار ، ویولن، تنبور، دف نوازی ، تنبک ) ، تجسمی شامل( طراحی و نقاشی، نقاشی کودک، خوشنویسی ، کارتون و کاریکاتور، عکاسی ، نگارگری ،تذهیب) ، آفرینشهای ادبی (داستان نویسی)  ، هنرهای نمایشی شامل ( نمایشنامه نویسی، بازیگری) ، هنرهای تصویری شامل( کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین و تصویربرداری ) به امر آموزش علاقه مندان در تمامی سنین خواهند پرداخت.

وی ازویژگیهای کلاسهای آموزشی حوزه هنری را استفاده از مدرسین توانمند و فارغ التحصیلان دانشگاهی  عنوان کرد وافزود: در پایان دوره آموزشی نیز به شرکت کنندگان در کلاسهای آموزشی گواهینامه پایان دوره با درج سطح آموزشی اهداء خواهد شد.

برهانی در پایان افزود : درکنار این کلاس ها دوره های کارگاهی نیز  همچون کارگاه عکس ، کارگاه شعر، کارگاه داستان ، کارگاه نقاشی خط و کارگاه بازیگری در طول ایام هفته برگزاری می گردد که علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه ها نیز می توانند  همه روزه به جز ایام تعطیل در دو نوبت صبح وبعدازظهر جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط کلاس ها و کارگاه ها به  حوزه هنری کردستان واقع در سنندج- خ فلسطین – روبروی فرمانداری مراجعه و یا با شماره تلفن 33243624-33227125 تماس حاصل نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه