English

استاندار فارس در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهر صدرا:

همسایگی شهر صدرا با کلانشهر شیراز؛ ظرفیت و قابلیتی بزرگ برای این کلانشهر است

استاندار فارس در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهر صدرا تأکید کرد: قرار گرفتن شهر جدید صدرا در کنار کلانشهر شیراز، ظرفیت و قابلیتی بزرگ برای این کلانشهر به حساب می آید.

همسایگی شهر صدرا با کلانشهر شیراز؛ ظرفیت و قابلیتی بزرگ برای این کلانشهر است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهر صدرا، با تأکید بر اینکه وحدت و هم افزایی، زمینه بهره گیری هر چه بیشتر از امکانات و ظرفیت ها را فراهم می کند، از همدلی ایجاد شده میان دست اندرکاران شهر صدرا ابراز خرسندی کرد و گفت: قرار گرفتن شهر جدید صدرا در کنار کلانشهر شیراز، می تواند ظرفیت و قابلیتی بزرگ برای این کلانشهر باشد.

وی ادامه داد: امروز باید با نگاه به گذشته، روند عمران و آبادانی را پرشتاب تر از پیش دنبال کنیم که البته این موضوع در شهر صدرا با جدیت در حال وقوع است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر از تلاش هایی که تا کنون در شهر صدرا انجام شده است، بیان داشت: در سفرهای پیشین به شهر صدرا؛ یکی از مطالبات و دغدغه های مردم این شهر، مسئله فاضلاب بود که امروز شاهد بهره برداری از اولین مجموعه تصفیه خانه سه هزار متر مکعبی در این شهر بودیم.

استاندار فارس ادامه داد: در شرق صدرا نیز مجموعه آبفا تلاش مضاعفی را برای احداث تصفیه خانه به کار گرفته، که تا کنون به رغم ملی بودن این پروژه، در سال گذشته 9 میلیارد تومان و امسال نیز شش میلیارد تومان از اعتبارات استانی به این پروژه اختصاص داده شده است.

تبادار همچنین با اشاره به بحران آب در استان فارس؛ استفاده از پساب تصفیه خانه های فاضلاب در تأمین آب مورد نیاز فضای سبز را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: شهردار صدرا باید موضوع بهره گیری از پساب تصفیه خانه غرب را برای فضای سبز اکوپارک، به سرعت دنبال کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهر صدرا اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این واحدهای مسکن مهر به معنای تمام شدن موضوع نیست بلکه باید خدمات مورد نیاز برای زندگی و رفاه ساکنان در این مجتمع ها نیز تأمین گردد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با ابراز خرسندی از اینکه بیش از هزار واحد مسکن مهر در صدرا به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: امیدواریم هزار واحد باقی مانده نیز به سرعت تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث 800 واحد مسکونی مشارکتی آسمان صدرا، بیان داشت: بهره مندی گسترده مردم از مسکن، در گرو ساخت و سازهای مشارکتی است.

تبادار  با تأکید بر اهمیت بهره گیری از توان بخش خصوصی در توسعه، عمران و آبادانی گفت: باید برای تحقق اهداف بزرگی که برای صدرا در نظر گرفته شده، زمینه های لازم برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری فراهم شود.

وی با اشاره به تکمیل مراحل ساخت آموزشگاه قوام الدین شیرازی در مدت سه ماه، گفت: در این پروژه، سرعت همراه با کیفیت را می توان یک مزیت عنوان کرد زیرا که بهره وری در استفاده از زمان و ارائه کار با کیفیت و منطبق با استانداردها، باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه ترویج داده شود.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین از مسئولان و دست اندرکاران شهر صدرا خواست تا وحدت و هم افزایی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و از هماهنگی ایجاد شده پاسداری کنند چرا که با هم افزایی و همدلی می توان بیشترین بهره را از کمترین سرمایه ها کسب کرد.

استاندار فارس در پایان ابراز امیدواری کرد که گذرهای دسترسی شهر صدرا از جمله بزرگراه صدرا به دوکوهک، مسیر صدرا به باجگاه و مسیر قره پیری نیز با عنایت خداوند و همت دست اندرکاران شهر صدرا و مجموعه دستگاه های اجرایی استان در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه