English

استاندار فارس در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر:

امر به معروف و نهی از منکر را به صورت جامع معرفی کنیم/ همه مسلمانان وظیفه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را به عهده دارند

استاندار فارس در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید معنای امر به معروف و نهی از منکر را گسترش دهیم و به صورت جامع معرفی کنیم.

امر به معروف و نهی از منکر را به صورت جامع معرفی کنیم/ همه مسلمانان وظیفه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را به عهده دارند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان اینکه پژوهش در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید معنای امر به معروف و نهی از منکر را گسترش دهیم و به صورت جامع معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین(ع) بوده است و از اصول اساسی نظام حاکمیت دینی محسوب می شود و باید مورد توجه قرار داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر این که امر به معروف و نهی از منکر باید با ظرافت در جامعه انجام شود، اظهار داشت: مسائلی مانند صداقت و ترحم به دیگران، باید سرلوحه فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر قرار داشته باشد.

استاندار فارس با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر را صرفاً نباید برای دیگران بخواهیم، ادامه داد: باید به صورت جدی عهد کنیم که خودمان را مخاطب امر به معروف و نهی از منکر بدانیم و به اصولی مانند صداقت پایبند باشیم.

تبادار اضافه کرد: وظیفه اجرای امر به معروف و نهی از منکر به افراد معدود، محدود نمی شود و همه مسلمانان به عنوان یک دستور دینی موظف به اجرای این فریضه الهی هستند؛ اگر چه امر به معروف و نهی از منکر، معنای بسیار گسترده ای دارد که باید تلاش کنیم حداقل بخشی از این معنا در جامعه تحقق پیدا کند.

وی افزود: جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر استان باید به صورت منظم برگزار شود و با تمرکز بر موضوعات مشخص؛ تحقق مصوبات پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه