English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان:

عامل سابقه‌دار تخریب جنگل‌های لرستان دستگیر شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: فردی سابقه‌دار که اقدام به قطع درختان بلوط و تخریب جنگل می‌کرد در منطقه دادآباد شهرستان خرم‌آباد دستگیر شد.

عامل سابقه‌دار تخریب جنگل‌های لرستان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران، از دستگیری عامل تخریب جنگل‌های لرستان خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، گفت: این فرد متخلف با اقدام به قطع درختان بلوط در استان، چوب‌‌های جمع‌آوری‌ شده را برای کارگاه‌‌های میز و مبل‌‌سازی در استانهای اصفهان و یزد ارسال می‌کرد.

وی افزود: پس از بررسی، مشخص شد که فرد خاطی، سال گذشته نیز دستگیر شده که پس از گذران دوران حبس و پرداخت جریمه سنگین، به قید ضمانت و وثیقه آزاد شده، لذا پس از آزادی از زندان، بار دیگر اقدام به قطع درختان بلوط در اراضی دادآباد می‌کند که خوشبختانه با هوشیاری کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری که به‌صورت شبانه‌روز در حال گشت‌زنی هستند دستگیر می‌شود.

نجفی در تشریح دستگیری، تصریح کرد: کارکنان یگان حفاظت به یک دستگاه خاور ایسوزو در منطقه دادآباد که کاه و کلش حمل می‌کرده مشکوک شدند که پس از بازرسی مشخص می‌شود، حامل قطعات درختان بلوط منطقه است. لذا فوراً وارد عمل شده و خودرو مذکور را به همراه سرنشین، بازداشت می‌کنند.

مجرم پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، ادامه داد: در حال حاضر فرد متخلف دستگیر، اموال مکشوفه توقیف، و پرونده جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه