English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان:

مردم در حفظ طبیعت احساس مسوولیت کنند

شیرزاد نجفی، گفت: مردم در حفظ طبیعت احساس مسوولیت کنند و بدانند که طبیعت خانه همه انسان‌ها است.

مردم در حفظ طبیعت احساس مسوولیت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با توجه به تعطیلات نوروز و استفاده چندبرابری مردم از طبیعت، گفت: هموطنان در حفظ طبیعت احساس مسوولیت کنند و بدانند که طبیعت خانه همه آنان است و هرگونه تخریب منابع طبیعی و محیط زیست، تیشه زدن به ریشه انسان است.

وی، گفت: کار یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در راستای صیانت از جنگل‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی تعطیل‌پذیر نیست و این نیروها برای حفاظت از عرصه های ملی در ایام تعطیلات نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

شیرزاد نجفی تصریح کرد: با اولویت‌بندی و مشخص شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف، ماموران یگان حفاظت و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی در سراسر استان به گشت‌زنی مستمر در ایام نوروز مشغول هستند.

وی افزود: منابع طبیعی لرستان با همکاری و مشارکت مردم و دیگر دستگاه‌های متولی، طرح حفاظت از اراضی ملی را در تعطیلات نوروز در تمام استان اجرا و با معارضان و متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

پاکدستی عوامل بام خرم‌آباد قابل تقدیر است

شیرزاد نجفی گریزی به درستکاری و پاکدستی نیروهای منابع طبیعی بالاخص عوامل بام خرم آباد زد و گفت: یکی از نیروهای بام، در حین انجام وظیفه مبلغ یکصد میلیون ریال وجه نقد را پیدا می کند، که بلافاصله با نیروی انتظامی تماس گرفته وجه پیدا شده را تحویل صاحب اصلی آن که یکی از مسافران نوروزی لرستان بود می‌دهد که این امر /tags/مسافران-نوروزی-لرستانقابل تحسین و تقدیر است.

مشکل روشنایی پارک جنگلی مخملکوه خرم‌آباد برطرف شد

وی اظهار داشت : بنا به دستور استاندار محترم و مساعدت های ایشان و همچنین اداره برق استان، توانستیم پس از ده سال مشکل روشنایی پارک جنگلی مخملکوه را که یکی از قطب های گردشگری شهر خرم آباد است را برطرف کنیم.

منابع طبیعی لرستان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان از همه مردم درخواست کرد که در حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست کوشا باشند و هر گونه تخریب و خسارت به منابع ملی را از طریق تماس با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ «کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت از منابع طبیعی» اطلاع دهند تا به قید فوریت با تخریب‌کنندگان برخورد قانونی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه