English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان:

کوچ زود هنگام عشایر باعث تخریب مراتع لرستان می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در جلسه ساماندهی کوچ عشایر لرستان، گفت: عشایر کوچ‌رو نباید تا پیش از 15 اردیبهشت وارد استان شوند.

کوچ زود هنگام عشایر باعث تخریب مراتع لرستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ شیرزاد نجفی در جلسه ساماندهی کوچ عشایر استان لرستان، گفت: از کوچ زودهنگام عشایر لرستان جلوگیری خواهد شد.

وی، افزود: عشایر کوچ‌رو نباید تا پیش از 15 اردیبهشت وارد استان لرستان شوند چراکه کوچ زودهنگام ایشان، موجبات تخریب مراتع را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، تاکید کرد: کوچ زودهنگام عشایر لرستان، ضمن جلوگیری از رویش گیاهان مرتعی، موجبات تخریب خاک و جاری شدن روان آب‌ها و سیلاب را در منطقه فراهم می‌آورد که این امر خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته و خواهد داشت.

نجفی، با انتقاد از کوچ زودهنگام عشایر به لرستان، این اقدام را یکی از عوامل مهم تخریب مراتع لرستان عنوان کرد و گفت: عشایر نباید تا پیش از 15 اردیبهشت وارد استان لرستان شوند.

چند تیم ثابت و سیار از ورود زودهنگام عشایر کوچ‌رو به لرستان جلوگیری می‌کنند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، تصریح کرد: پیشتر، این موضوع به اطلاع عشایر کوچ‌رو رسیده اما به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام خلاف قانون، چند تیم سیار و ثابت نیز جهت جلوگیری از ورود زودهنگام عشایر به استان لرستان در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه