English

امام جمعه موقت سنندج:

رفع بیکاری مهم ترین مطالبه مردم است

امام جمعه موقت سنندج رفع بیکاری را مهم‌ترین مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تلاش مسوولان بستر توسعه اشتغال‌زایی و رفع بیکاری در استان فراهم شود.

رفع بیکاری مهم ترین مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ ماموستا سیداحسن حسینی اظهار داشت:رفع بیکاری مهم ترین مطالبه مردم است.

وی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: گرانی و بالا بودن قیمت برخی کالاها و خدمات مردم را دچار مشکل کرده و دولتمردان باید برای برطرف کردن این مشکلات تلاش مضاعفی داشته باشند.

ماموستا حسینی اضافه کرد: مسوولان با دلسوزی عملا ثابت کنند برای رفع مشکلات مردم سعی و تلاش می‌کنند.

خطیب جمعه سنندج به فرا رسیدن هفته آموزش فنی و حرفه ای نیز اشاره کرد و گفت: کشورمان بیش از گذشته به صنعت و نیروی انسانی ماهر نیازمند است چرا که توسعه کشور مستلزم داشتن مهارت و صنعت قدرتمند است.

وی رفع بیکاری را مهم‌ترین مطالبه مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تلاش مسوولان بستر توسعه اشتغال‌زایی و رفع بیکاری در استان فراهم شود.

ماموستا حسینی خواستار عملی شدن وعده های مسئولان در بحث بر طرف کردن مشکلات اقتصادی کشور شد و افزود: همه باید با همدلی و تعامل برای رفع این مشکلات و ایجاد شرایط مناسب برای مردم تلاش کنیم.

وی خواستار تشویق جوانان به یادگیری مهارت و حرفه آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شد و تاکید کرد: جوانان می توانند با کسب مهارت و حرفه از بیکاری نجات یافته و برای خود شغل ایجاد کنند.

خطیب جمعه سنندج در ادامه بر صرفه جویی در مصرف انرژی از جمله آب و برق از سوی همه مردم تاکید کرد و یادآور شد: خداوند در قرآن اسراف را نکوهش کرده بنابراین مردم باید با مصرف بهینه و درست، دولت را در مدیریت انرژی یاری کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه ها به عوامل گمراهی انسان از دیدگاه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود داشتن علمای بزرگ و مساجد فراوان، متاسفانه در جامعه طبق دستور قرآن و پیامبر (ص) رفتار نمی شود.

ماموستا حسینی ظلم، کفر، اسراف و فسق و فجور را چهار عامل گمراهی انسان دانست و اضافه کرد: باید براساس دستور خداوند و توصیه های پیامبر اکرم (ص) رفتار کنیم تا سربلند دنیا و آخرت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه