English

خطیب نمازجمعه سنندج:

تولیدکنندگان باید کالا‌های خود را با بهترین کیفیت تولید کنند

خطیب امروز نماز جمعه سنندج، با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان نیز باید کالا‌های خود را با بهترین کیفیت تولید کنند، اعلام کرد: این امر موجب می‌شود تا مردم هم با خرید کالا‌های داخلی حمایت همه جانبه خود را از آن‌ها نشان دهند.

تولیدکنندگان باید کالا‌های خود را با بهترین کیفیت تولید کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امروز، 17 فروردین ماه درنماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته سنندج، اظهار کرد: با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان نیز باید کالا‌های خود را با بهترین کیفیت تولید کنند، اعلام کرد: این امر موجب می‌شود تا مردم هم با خرید کالا‌های داخلی حمایت همه جانبه خود را از آن‌ها نشان دهند.

خطیب نماز جمعه سنندج گفت:برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید این مهم را به یک باور و فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه در تحقق این امر افزود: با تحقق شعار سال به راحتی می‌توان گرد و غبار محرومیت را از خانواده ها ربود و زمینه فعالیت کارگاه های تولیدی را فراهم کرد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه با حمایت از کالای ایرانی و تکیه بر توان داخلی می‌توان تحریم‌ها را بی‌اثر کرد، بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی باید به یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم و مسئولان در کشور تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان نیز باید کالا‌های خود را با بهترین کیفیت تولید کنند، اعلام کرد: این امر موجب می‌شود تا مردم هم با خرید کالا‌های داخلی حمایت همه جانبه خود را از آن‌ها نشان دهند.

ماموستا حسینی در پایان یکی از دغدغه‌های مؤمنان را عاقبت به خیری دانست و یادآور شد: آن چیزی که از قرآن برداشت می‌شود مهمتر از کار خیر، نگه داشتن عمل خیر و مؤمنانه زندگی کردن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه