English

استاندارکردستان اعلام کرد:

سه روز عزای عمومی در کردستان به مناسبت سانحه دردناک ترمینال سنندج

در پی حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد سوختی در نیمه‌شب گذشته، بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن حضور در محل و اعلام آمادگی به دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان، پیام تسلیتی صادر نمود.

 سه روز عزای عمومی در کردستان به مناسبت سانحه دردناک ترمینال سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛بهمن مرادنیا طی پیامی ضمن تسلیت به مردم استان،سه روز عزای عمومی دراستان کردستان اعلام نمود که بشرح ذیل است.

انا لله و انا الیه راجعون
سانحه‌ی دردناک پیش آمده شامگاه گذشته برای اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج و جان باختن تعدادی از همشهریان و هموطنان‌ عزیزمان، بدون شک یکی از تلخ‌ترین خاطرات زندگی و کاری اینجانب است. 

بدین‌ وسیله ضمن ابراز تأثر قلبی و تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبوری برای آنان از درگاه ایزد منان، برای  ارواح جان‌باختگان این حادثه  قرین رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌نمایم.

همچنین به دستگاه‌های ذیربط دستور اکید داده می‌شود تا گزارش فوری و دقیقی از جزئیات و علت وقوع این سانحه را تهیه و اعلام نمایند و  جهت ادای احترام به خانواده‌های عزیز و داغدار این حادثه، سه روز را در استان کردستان عزای عمومی اعلام نموده و  امیدوارم خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، مراتب تسلیت اینجانب را به عنوان برادری داغدار که شریک غم و همواره در کنار این عزیزان خواهد بود، پذیرا باشند.

عزای عمومی سنندج

شایان ذکراست در حال حاضر و تا ساعت اعلام این خبر آخرین آمار از قربانیان این حادثه تلخ ۱۱ نفر و تعدادی زخمی اعلام شده و  تعدادی از مصدومین نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌‌اند.

خبرگزاری موج کردستان ضمن ابراز تسلیت و همدردی با بازماندگان و تمامی همشهریان سنندجی و مردم کردستان، جزئیات بیشتری از این حادثه دردناک به اطلاع عموم خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی