English

استاندار کردستان در مراسم افتتاح بیمارستان بانه؛

بانه باید به سمت تولید و صادرات تغییر مسیر دهد

استاندار کردستان خواستار تغییر رویکرد در شهرهای مرزی از جمله شهرستان بانه برای ایجاد تولید و رونق صادرات شد.

بانه باید به سمت تولید و صادرات تغییر مسیر دهد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج کردستان؛ بهمن مرادنیا گفت:بانه باید به سمت تولید و صادرات تغییر مسیر دهد.

استاندارکردستان در مراسم افتتاح بیمارستان رازی بانه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بانه در آستانه یک تحول عظیم اقتصادی و معرفی به عنوان یک قطب مطرح در غرب کشور است افزود: کارهای بسیار بزرگی در سالیان گذشته به همت خود مردم صورت گرفته است و این امر شهر بانه را غیر قابل قیاس با قبل کرده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در هر صحنه‌ای تحول آفرین است گفت: جدای از کارهای مهمی که توسط مردم صورت گرفته است دولت نیز اقدامات بسیار شایسته‌ای انجام داده است که از آن جمله می‌توان به طرح ساماندهی بازارچه‌های مرزی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و تلاش برای ایجاد منطقه آزاد اشاره کرد.

مرادنیا طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را مربوط به ۱۵ سال پیش دانست و افزود: طی شش ماه گذشته با تزریق اعتبارات لازم این پروژه به اندازه ۱۵ سال گذشته پیشرفت کرده و تا پایان سال بخشی از این منطقه آماده واگذاری به فعالان اقتصادی و تولید کنندگان خواهد شد.

استاندار کردستان یکی از ضروریات ایجاد تحول در شهرستان بانه را روی آوردن به تولید و افزایش صادرات عنوان کرد و اظهار داشت: معادله واردات از آن سوی مرز باید به سمت و سوی صادرات تغییر پیدا کند و من معتقدم با وجود افراد توانمند و خوش فکر این مسئله شدنی است.

مرادنیا به  نیروهای کارآمد و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر در این خطه توصیه کرد بدون واهمه پا به عرصه‌ی تولید بگذارند و از تسهیلات موجود و ارز قیمت دولتی به نفع تولید، اشتغال و صادرات بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه