English

استاندارکردستان:

تقویت روحیه امید و نشاط در استان ضروری است/تالارفرهنگ سنندج ظرف مدت دوسال به بهره برداری میرسد

استاندارکردستان با بیان اینکه باید کاری کرد هنرمندان و هنر دوستان کردستانی از فضای موجود استفاده و لذت ببرند افزود: تقویت روحیه امید و نشاط در استان ضروری است و توقع داریم در این استان بیشترین کنسرت های موسیقی برگزار شود.

تقویت روحیه امید و نشاط در استان ضروری است/تالارفرهنگ سنندج ظرف مدت دوسال به بهره برداری میرسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از کردستان؛ بهمن مرادنیا اظهار داشت:تقویت روحیه امیدونشاط دراستان ضروری است.

استاندارکردستان شامگاه جمعه در مراسم افتتاحییه اکران همزمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینما شیدا سنندج، ضمن تبریک فرارسیدن ۳۹مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در همه هنرها در سطح کشور نام و اثر هنرمندان کردستانی دیده می شود گفت: متاسفانه ما در معرفی و اشاعه هنر کردستان به کشور خوب عمل نکردیم که این امر تلاش و همت هنرمندان را می طلبد.

وی معرفی جاذبه های کردستان از طریق هنر را خواستار شد و افزود: توقع از هنرمندان این است با ارایه آثار شاخص هنری توانمندی های کردستان را در همه سطوح مطرح کنند، که این امر زمینه ساز توجه همگان به ظرفیت های استان خواهد بود.

مرادنیا در ادامه سخنان خود موضوع بلاتکلیف بودن ساخت تالار فرهنگ سنندج را نیز از نظر دور نداشت و با انتقاد از طولانی شدن احداث آن اظهار داشت: اتمام و بهره برداری از این پروژه فرهنگی از نیازهای بسیار مهم هنر و هنرمندان کردستانی است که باید برای اتمام آن همت کرد.

وی افزود: هفته گذشته با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس رایزنی هایی صورت گرفته و قرار است با تخصیص اعتبارات مناسب ظرف مدت  دوسال این تالار به بهره برداری برسد.

استاندار کردستان در این مراسم خواستار جدیت و پیگیری احداث شهرک سینمایی در استان شد و آن را نیازی جدی برای فیلمسازان ذکر کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در سال آینده جشنواره فیلم کردی با قدرت و کیفیت مطلوب در استان برگزار شود.

وی در ادامه کردستان را در همه هنرهای هفتگانه دارای جایگاه در کشور و صاحب سهمی بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوارم با مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاقات خوشایندی در فرهنگ و هنر استان  بیافتد.

مراسم اففتتاح اکران همزمان

استاندار کردستان در ادامه اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در استان را اقدامی شایسته و درخور تقدیر ارزیابی کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم علاوه بر این جشنواره، همایش ها و جشنواره های معتبر و بزرگ دیگری را در استان برگزار کنیم  تا از این طریق کردستان بیشتر از گذشته معرفی و زمینه حضور هنرمندان سرشناس کشور در منطقه فراهم گردد.

مرادنیا با بیان اینکه باید کاری کرد هنرمندان و هنر دوستان کردستانی از فضای موجود استفاده و لذت ببرند افزود: تقویت روحیه امید و نشاط در استان ضروری است و توقع داریم در این استان بیشترین کنسرت های موسیقی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه