English

استاندار کردستان تاکید کرد:

خرید کالای ایرانی اقتصاد کردستان را شکوفا و تولید را رونق می‌دهد/نتیجه خدمات دولت و نظام به مردم به درستی انعکاس داده شود

استاندار کردستان گفت: توجه تولید کنندگان به ارتقاء کیفیت و خرید کالاى ایرانى از سوى مصرف کنندگان موجب رونق تولید و کاهش بیکارى مى شود.

خرید کالای ایرانی اقتصاد کردستان را شکوفا و تولید را رونق می‌دهد/نتیجه خدمات دولت و نظام به مردم به درستی انعکاس داده شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ بهمن مرادنیا اظهار داشت:خرید کالای ایرانی اقتصاد کردستان را شکوفا و تولید را رونق می‌دهد.

استاندار کردستان شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه شوراى برنامه ریزى استان کردستان در سال ٩٧، با اشاره به مزین نمودن امسال باعنوان حمایت از تولید ملى و خرید کالای ایرانی از سوى مقام معظم رهبرى، خاطرنشان کرد: یکى از مشکلات کشور ما اشتغال است و این مشکل به واسطه عدم سرمایه گذارى و تولید بوجود آمده است. 

وى بر تلاش همگانى در تحقق این شعار تاکید کرد و افزود: توجه تولید کنندگان به ارتقاء کیفیت و خرید کالاى ایرانى از سوى مصرف کنندگان موجب رونق تولید و کاهش بیکارى مى شود.

مرادنیا در این راستا از فرمانداران و دستگاه هاى اجرایى استان خواست نیازهاى خود را از طریق خرید کالاهاى ایرانى تامین کنند.

وى همچنین بر لزوم بازدید مستمر فرمانداران از واحدهاى تولیدى و پیگیرى و تلاش براى رفع مشکلات آنها با کمک دستگاه هاى اجرایى و بانک ها تاکید کرد.

مرادنیا یادآور شد: بیکارى و تورم خاص کشور ما نیست و در دیگر کشورها نیز کم و بیش وجود دارد اما امروز برخى به ناحق هجمه هایى علیه دولت دارند و ناکارآمدى دولت را فریاد مى زنند.

 استاندار کردستان تاکید کرد: هرکدام از شهرستان هاى استان باید برنامه مشخصى براى انجام در سال ٩٧ داشته باشند و همه براى تحقق آن تلاش کنند. 

وى اضافه کرد: بخشى از این مشکلات زاییده امروز و دیروز نیست و ما به سهم خود تلاش مى کنیم این مشکلات را رفع کنیم. 

تاکیداستاندار بر برگزاری جلسات ماهیانه

استاندار در ادامه برگزارى مستمر ماهیانه جلسات شوراى برنامه ریزى استان را خواستار شد و تاکید کرد: با توجه به اهمیت این جلسات، باید برگزارى آن در سال ٩٧ نظم و انضباط بیشترى داشته باشد، لازم است مدیران شخصا و به موقع بدون تاخیر حضور یابند و صورتجلسات به دقت پیگیرى و اجرایى شود. 

وى در این جلسه خطاب به رسانه هاى استان گفت: ما همانگونه که از انتقادهاى درست استقبال مى کنیم انتظار داریم اقداماتى هم که به مردم امیدوارى و نشاط مى دهد و نتیجه خدمات دولت و نظام به مردم است به درستى انعکاس داده شود. 

بهمن مرانیا به برگزارى جشن هاى نوروز در شهرها و روستاهاى استان نیز اشاره کرد و گفت: نتایج برگزارى این جشن ها مثبت و موثر بوده، برخى نیز اعتراضاتى دارند که با توجه به اولین سال برگزارى قطعا نقاط ضعفى هم بوده اما این نقاط ضعف در برابر نقاط قوت خیلى چشمگیر نیست ولى براى برطرف کردن آنها تلاش خواهیم کرد. 

وى رفع اشکالات زیرساختى استان را یکى از اقدامات لازم عنوان کرد و از دستگاه هاى ذیربط خواست براى برگزارى جشن هاى تابستانى و بهره گیرى از ظرفیت هاى استان در راستاى توسعه گردشگرى و توسعه استان تلاش کنند. 

استاندار در پایان اختیارات و اعتبارات در اختیار مسئولان را بیت المال عنوان و خاطرنشان کرد: باید در بحث پرداخت ها به پرسنل و دستگاه هاى استان عدالت اجرا شود و میان کسى که کار مى کند و موثر است و کسى که کار نمى کند و تاثیرگذار نیست تفاوت وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه