English

بهای بلیت اتوبوس از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با بیان اینکه در سطح شهر مشهد کمبود ناوگان نداریم، گفت: مصوبه افزایش ۱۰۰ تومانی بهای بلیت اتوبوس ابلاغ شده و از اول اردیبهشت‌ماه به اجرا می‌رسد.

 بهای بلیت اتوبوس از اول اردیبهشت ماه افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی شورای شهر مشهد،  مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از افزایش نرخ بلیت اتوبوس از اول اردیبهشت ماه خبر  داد.

علی‌اصغر نیشابوری با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر مشهد در خصوص افزایش ۱۰۰ تومانی بهای بلیت اتوبوس، این از اول اردیبهشت‌ماه به اجرا می‌رسد.

وی همچنین درباره تغییر اتوبوس با مینی‌بوس در خطوط با تعداد مسافر کم و برعکس، گفت: هرچند تبدیل مینی‌بوس به اتوبوس جزو مصوبات نبوده، اما این دو در گذشته و هم‌اکنون جزو سیاست‌های سازمان اتوبوسرانی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با بیان اینکه مینی‌بوس‌های جدید نیز خریداری شده، اضافه کرد: تعدادی از آنها را تحویل گرفتیم و بقیه تا خرداد ماه تحویل داده داده خواهد شد.

155 دستگاه اتوبوس جدید در سطح شهر

نیشابوری با اشاره به رونمایی از اتوبوسهای جدید در اسفند ۹۶ تشریح کرد: ۱۵۵ دستگاه اتوبوس از اول فروردین ۹۷ وارد خطوط شدند و در مقابل 155 اتوبوس فرسوده از خطوط خارج شدند.

وی همچنین توضیح داد: ظرفیت استاندارد تعداد جابجایی مسافر برای یک دستگاه اتوبوس ۱۲ متری بین ۹۰۰ تا هزار نفر است که هم‌اکنون هیچ اتوبوس 12 متری نداریم که این تعداد مسافر جابجا کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: معنایش این است که هیچ یک از خطوط شهر مشهد کمبود ناوگان ندارد بلکه نقطه مقابل آن زیاد وجود دارد و اگر شهروندان احساس می‌کنند خطی شلوغ است و نیاز به افزایش ناوگان دارد، برداشتشان در مقایسه با سایر خطوط است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه