English

نامه جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی به رئیس شورای شهر مشهد؛

سفر سفیر انگلستان به مشهد بر خلاف عرف دیپلماتیک است

سفر سفیر انگلستان به مشهد و دیدار با شهردار بر‌خلاف عرف دیپلماتیک و قواعد بین‌المللی و بدون هماهنگی و اطلاع وزارت امور خارجه انجام پذیرفته‌ است.

سفر سفیر انگلستان به مشهد بر خلاف عرف دیپلماتیک است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی طی ارسال نامه‌ای به رئیس شورای شهر مشهد درباره اهداف سفر سفیر انگلیس به مشهد و دیدار با شهردار، سوالاتی را مطرح کردند و خواستار پاسخ به این سوالات و موضع‌گیری قاطعانه شورای شهر در این خصوص شدند. 

در این نامه ضمن ابراز نگرانی جامعه دانشگاهی به حضور غیر منتظره سفیر انگلستان در مشهد بر این موضوع که این سفر برخلاف عرف دیپلماتیک و قواعد بین‌المللی و بدون هماهنگی و اطلاع وزارت امور خارجه  انجام پذیرفته‌ است، تاکید‌ شد.  

همچنین با یادآوری اینکه سفیر انگلستان با ماهیت مخفی مامور سازمان جاسوس M.1.6  و نقش کشور وی در برهه‌های تاریخی ایران و همچنین رخدادهای فتنه سبز 88 به هدف‌دار بودن و داشتن ابعاد پنهانی این سفر اشاره‌کردند. 

در این نامه پرسش‌هایی از محمدرضا حیدری به عنوان ریاست شورای  شهر و مجموعه شورای شهر مشهد مطرح شده‌است که حضور سفیر انگلستان در مشهد و دیدار با شهردار با چه هدفی صورت گرفته‌است؟ و چه اقداماتی در جهت پوشش این سفر و بررسی ابعاد مختلف آن انجام شده‌است؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه