English

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبرداد:

۵۲ واحد متخلف در گیلان تعطیل شد/ تشدید نظارت ها در ایام نوروز

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی تا کنون 52 واحد متخلف در گیلان تعطیل و 381 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

52 واحد متخلف در گیلان تعطیل شد/ تشدید نظارت ها در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به تشدید نظارت ها در ایام نوروز، گفت: کارشناسان نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دو حوزه بهداشت و درمان به صورت شبانه روزی بر عملکرد بیمارستان ها و مراکز درمانی استان و مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، اماکن بین راهی نظارت می کنند.

بیست و پنج هزار و 965 مورد بازرسی در سطح گیلان

یوسف زاده چابک افزود: در حوزه بهداشت با حضور 250 بازرس از 15 اسفند ماه تا 29 اسفند، بیست و پنج هزار و 965 مورد بازرسی در سطح گیلان، به انجام رسیده است و طی این ایام بیش از 17 تن مواد غذایی غیر بهداشتی در سطح عرضه جمع آوری و معدوم شده است.

معرفی381 واحد متخلف به مراجع قضایی

وی تصریح کرد: 381 واحد متخلف طی این ایام به مراجع قضایی معرفی و تعداد 52 واحد تعطیل شد و به 1495 واحد اخطار داده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این مطلب که  نظارت بر درمان، در سرلوحه اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد، گفت: در حال حاضر نظارت بر بیمارستان های دولتی، خصوصی و کلینیک ها و درمانگاه ها توسط 3 تیم نظارتی در ساعات مختلف شبانه روز به انجام می رسد.

پلمپ واحد متخلف

عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای برنامه راهبردی دانشگاه

وی از عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای به عنوان ارزش های نهادینه شده در برنامه راهبردی دانشگاه یاد کرد و خواستار اشراف بیشتر سازمان های حوزه سلامت بر تخلفات احتمالی شد. 

طرح سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از 15 اسفند 1396 آغاز و تا 15 فروردین 1397 اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه