English

آخوندی

امیدواریم در سال ۹۷ صحنه های ناملایمی را نبینیم

وزیر راه و شهرسازی با انتشار یک پیام نوروزی گفت: تلاش می کنیم در سال جدید، ایران را تبدیل به پلی برای ارتباط ملت‌های حوزه تمدنی ایران شهری کنیم.

امیدواریم در سال 97 صحنه های ناملایمی را نبینیم

به گزارش خبرگزاری موج، عباس آخوندی امروز چهارشنبه در پیام خود به مناسبت فرارسیدن سال نو اظهار کرد : امیدوارم ایران را به پل فیروزه تبدیل کنیم که ملت‌های حوزه تمدنی ایران شهری را به یکدیگر وصل می‌کند و نشانه‌ای باشیم از صلح و صفا و صمیمیت و دوستی در این منطقه که هزاران سال اجداد ما با دوستی در کنار یکدیگر زندگی و یک تمدن دیرپا را برپا کردند.

وی با بیان این که در شرایط بسیار سخت منطقه آنچه می‌تواند به ما امید بدهد، پیام نوروز است، افزود: نوروز برای ما مردمان حوزه تمدن ایران شهری یک نشانه است. نشانه‌ای ازنیک رفتاری، نیک کرداری و نیک اندیشی است.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سال 97 روابط درون اجتماع خودمان و با تمام همسایگان و ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند صمیمی‌تر و گرمتر کنیم.

وی از آنچه برخی عصبانیت‌ها و ناآرامی‌ها در سال 1396 نامید یاد کرد و افزود: امید که در سال 97 شاهد هیچگونه از این صحنه‌های ناملایم نباشیم.

آخوندی تصریح کرد: بی دریغ و بی گمان در سال 97 در وزارت راه‌و‌شهرسازی، همکاران من در خدمت مردم عزیز هستند. در خدمت مردم ایران هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه