English

آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام نوروز خبرداد.

آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر سید عباس موسوی، با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ماه  گفت :  ۱۶ ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵، در جاده های  استان مازندران در حال فعالیت هستند.

وی افزود: ۸۴ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری با ۱۲۰ دستگاه آمبولانس ، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد و ۲ دستگاه موتورلانس در ایام نوروز  به هموطنان عزیز در استان مازندران، خدمات رسانی می کنند.

راه اندازی واحدهای دندانپزشکی شبانه روزی در بیمارستانهای دولتی مازندران

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر های نوروزی استان مازندران با اشاره به راه اندازی واحدهای دندانپزشکی شبانه روزی در بیمارستانهای دولتی کلیه شهرستان ها گفت: ۳۹ بیمارستان دولتی و خصوصی و کلیه درمانگاه های دولتی و خصوصی در ایام نوروز بصورت شبانه روزی به هموطنان عزیز خدمات رسانی می کنند.

بیمارستان

وی با اشاره به آمادگی مراکز دیالیز استان جهت انجام دیالیز کلیه بیماران استان و میهمانان نوروزی از تمهیدات لازم برای تامین داروهای مورد نیاز mmt در مراکز کشیک خبرداد و افزود :  تمامی داروهای مورد نیاز بیماران خاص ، هموفیلی ، تالاسمی و ام اس تامین شده و در اختیار مراکز ذی ربط قرار گرفت .

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  همچنین از فعالیت شبانه روزی 25 مرکز بهداشتی درمانی در سطح استان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد : در طی این مدت  385 نفر از بازرسین  بهداشت محیط ،  نظارت و کنترل ویژه‌ای بر اماکن و مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن بین‌راهی در سراسر استان خواهند داشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی