English

محدودیت های ترافیکی راه های استان اصفهان در ایام نوروز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی برای تردد خودروهای سنگین در طول ایام نوروز خبر داد.

محدودیت های ترافیکی راه های استان اصفهان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ  حسین پورقیصری با اشاره به محدودیت ترافیکی در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی جاده ها از 24 اسفند ماه 96 تا پایان روز 17 فروردین ماه 97 محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در برخی از جاده های استان اجرا می شود.

وی از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها در ایام نوروز خبر داد و افزود: تردد انواع تریلر و کامیون در محورهای جاده قدیم کاشان – قم و آزادراه کاشان – قم از ساعت 12 الی 24 روزهای چهارم و دوازدهم فروردین ماه 97 ممنوع است.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون در محورهای "اصفهان – بروجن - لردگان" و "نائین –خور – طبس" و بالعکس از ساعت 7 صبح الی 24 روزهای 28 و 29 اسفند 96 و روز های یکم ، چهارم ، دهم ، دوازدهم و چهاردهم فروردین 97 ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تردد  محمولات ترافیکی در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 7 صبح روز شنبه 26 اسفند ماه تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 5 فروردین 97 و همچنین از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 9 فروردین ماه 97 تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 15 فروردین ماه ممنوع است.

محدودیت ترافیک

پورقیصری عنوان داشت: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی از ساعت 7 صبح روز شنبه 26 اسفند ماه تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه 6 فروردین ماه و همچنین از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 9 فروردین تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 15 فروردین 97 ممنوع است، ضمن اینکه خودروهای مذکور در سایر ایام طرح نوروز سال 1397 صرفاَ در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود.

وی بیان داشت: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا در تاریخ 13 فروردین ماه 97 در تمامی محورهای برون شهری استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان  اصفهان با بیان اینکه تیم ها و گشت های پلیس راه در طول ایام نوروز در خدمت مردم عزیز که از مسیرهای این استان عبور می کنند است ، خاطر نشان کرد: مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل و یا اطلاع از وضعیت راه های استان می توانند با مرکز پیام این پلیس به شماره 2184072-0311 تماس حاصل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه