English

فرمانده انتظامی شهرستان میناب؛

قاتل فراری در کوه‌های بشاگرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: پلیس آگاهی در کمتر از 24 موفق شد مخفیگاه قاتل فراری در کوه‌های صعب‌العبور بشاگرد را کشف و او را دستگیر کند.

قاتل فراری در کوه‌های بشاگرد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رستمی پیرامون جزئیات قتل یک جوان در منطقه هشتبندی شهرستان میناب گفت: در چند روز گذشته یک فقره مفقودی از جانب خانواده‌ای در منطقه هشتبندی به پاسگاه این منطقه گزارش و پس از آن این پرونده مفقودی به پلیس آگاهی میناب ارجاع داده می‌شود.

رستمی افزود: طی بررسی‌های پلیس آگاهی از خانواده مقتول اعلام می‌شود که موتورسیکلت در محل پیداشده که بلافاصله پس از بررسی‌های لازم با کشف لکه‌های خون بر بدنه موتورسیکلت جزئیات در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با دادستان و گرفتن نیابت برای ادامه رسیدگی به پرونده، قاتل از هشت بندی به کوه‌های صعب‌العبور بشاگرد متواری می‌شود و پلیس آگاهی مستقر در هشتبندی مراتب را جهت دستگیری او در دستور کار خود قرار می‌دهد.

کشف جسد مقتول در رودخانه هشتبندی

فرمانده انتظامی میناب گفت: پلیس آگاهی میناب در یک اقدام عملیاتی و اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت، زمانی که یک زن به همراه سه نفر از برادران قاتل در حال بردن غذا به مخفیگاه او بودند توانست مخفیگاه را شناسایی و قاتل را دستگیر کند.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی پس از تحقیق جسد مقتول را در رودخانه‌ی منطقه‌ی هشتبندی کشف کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه