English

فرمانده انتظامی شهرستان میناب؛

رهایی گروگان پس از ۱۶ماه اسارت

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از رهایی فردی که توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود پس از 16 ماه تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

رهایی گروگان پس از 16ماه اسارت

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رستمی گفت : در پی گروگانگیری یک نفر از اهالی شهرستان و در اجرای دستورمقام قضایی مبنی بر رهایی گروگان و دستگیری افراد گروگان گیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر اقدامات فنی انجام شده مشخص شد که فرد ربوده شده درخارج از کشور و درکشور پاکستان نگهداری و گروکانگیران جهت رهایی وی تقاضای وجه نقد کرده اند.

فرمانده انتظامی میناب تصریح کرد: با رایزنی مأموران با تعدادی از بزرگان و ریش سفیدان و از طریق پلیس اینترپل فرد ربوده شده پس از 16 ماه اسارت درمرز پاکستان تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد که با تدابیر خاص امنیتی به میناب منتقل و به آغوش گرم خانواده اش بازگشت.

این مسئول انتظامی یاد آور شد: گروگان در اظهاراتش سه نفر از آدم ربایان را که در گروگانگیری و انتقالش به کشور پاکستان نقش داشته اند را شناسایی نموده که با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه