English

پنج شنبه‌های هر هفته به نام روز دانش در پلیس آگاهی نام گذاری شد

جانشین پلیس آگاهی ناجا اعلام کرد: در راستای افزایش و ارتقای سطح آگاهی مدیران، دوره‌های آموزشی در روزهای پنج شنبه هر هفته تا پایان سال تحت عنوان روز دانش نام گذاری شده، ارائه شود.

پنج شنبه‌های هر هفته به نام روز دانش در پلیس آگاهی نام گذاری شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مسعود منفرد با اشاره به اهداف پلیس آگاهی در خصوص دانش و مهارت کارآگاهان پلیس اظهار داشت: در راستای افزایش و ارتقای سطح آگاهی مدیران، دوره های آموزشی تا پایان سال تحت عنوان "توان افزایی و ارتقای سطح آگاهی فرماندهان و مدیران پلیس آگاهی" برگزار می شود.

وی ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان را مهم­ترین اولویت پلیس آگاهی برشمرد و افزود: در نظر است، یک دوره آموزش ویژه مدیران در قالب سخنرانی، میزگرد، هیات­ اندیشه ورزی و نشست های علمی در روزهای پنج شنبه هر هفته تا پایان امسال تحت عنوان "روز دانش" نامگذاری شده، ارائه می شود.

سردار منفرد ادامه داد: در حال حاضر با برگزاری سلسله سخنرانی هایی در قالب کارگاه ­های آموزشی از تجارب اساتید مجرب در حوزه ­های مرتبط نظیر چگونگی ارتباط با رسانه، مدیریت تحول در سیستم، خلاقیت و نوآوری استفاده لازم برده می ­شود.

وی گفت: امیدواریم، بتوانیم سیاست و تدابیری را برای سطوح مختلف مدیران انجام دهیم و همچنین دانش افزایی را برای دستیابی به اهداف پلیس آگاهی از این طریق جامعه عمل بپوشانیم.

این مقام ارشد انتظامی از پلیس آگاهی به عنوان پلیس پاسخگو در مقابل مردم نام برد و تصریح کرد: تجربه، حرف اول را می زند اما در کنار تخصص و مسائل علمی، افسران و کارآگاهان باید تبحر ارتباط و برخورد مناسب با مردم، مالباخته، مجرم و متهم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از جمله مهارت ها و آموزش های مهمی که هر پلیسی باید آن را فراگیرد، توان و مهارت سخن گفتن در هر جمع و گروهی است، اظهار داشت: تاثیر پذیری و همچنین روابط سازنده با دیگران از جمله مهارت های لازم برای کارکنان و مدیران پلیس آگاهی است که به طور قطع زبان و گفت و گوی کارآمد می تواند منافع بی شماری از جمله اعتبار، مشروعیت و رضایتمندی را علاوه بر ماموران پلیس برای سازمان نیز به ارمغان آورد.

سردار منفرد بر توان افزایی و ارتقای سطح آگاهی مدیران تاکید و خاطرنشان کرد: ابعاد مدیریتی شامل مهارت و برنامه ریزی، تصمیم گیری، مهارت هدایت، رهبری و ایجاد انگیزش، خلاقیت، انعطاف پذیری مدیران، بردباری و خویشتن داری در برخورد با متهمان و مجرمان، افزایش توان گزارش دهی و گزارش گیری، برای مدیران سطوح 1 و 2 پلیس آگاهی در ستاد و مجموعه معاونان مستقر در آن از جمله مباحثی است که با دعوت از اساتید به نام و متخصصان در این کلاس ها آموزش داده خواهد شد.

وی موفقیت هر مدیر را مجهز بودن به مهارت های اجتماعی و انسانی دانست و گفت: هر کسی در زندگی شخصی خود یک مدیر است اما مدیریت یعنی دستیابی به هدف های سازمانی از طریق هدایت و رهبری که البته مهارت های انسانی در این خصوص از اهمیت خاصی برخوردار است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر کسب تجربه به صورت چهره به چهره و همتا پروری گفت: برای تربیت مدیران خوب و متعهد و با اخلاق و کاردان باید از ظرفیت های موجود بهره کامل را ببریم.

سردار منفرد در خاتمه خاطر نشان کرد: اگر اقدامات و تفکرات ما، ساختار و سیستم خاص خودش را نداشته باشد، احتمال و درصد خطا بیشتر می شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، نخستین جلسه از دوره های آموزشی فرماندهان و مدیران پلیس آگاهی در سالن همایش های مرکز تشخیص هویت برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه