English

رئیس پلیس آگاهی ناجا:

پرونده‌های مهم باندی و سریالی باید در رأس اولویت‌های اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی کردستان باشد

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از 3 استان کم جرم در کشور است، بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا در شهرهای مرزی تاکید کرد.

پرونده‌های مهم باندی و سریالی باید در رأس اولویت‌های اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی کردستان باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا مقیمی در جمع روسا و معاونان پلیس آگاهی استان کردستان در سخنانی با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از 3 استان کم جرم کشور است بر ضرورت مبارزه جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالا به خصوص در شهرهای مرزی این استان تاکید کرد.

سردار مقیمی در ادامه شناسایی نقاط ضعف و چالش های مربوط به جرایم با به کارگیری کلیه توان و امکانات موجود در پلیس آگاهی استان به منظور جبران عقب ماندگی‌ها و کشف جرایم را مورد تاکید قرار داد و گفت: بایستی در به کارگیری کارکنان به تخصص وتجربیات آنها توجه کرد و تعامل مناسب با تجسس کلانتری ها و پاسگاه ها و آموزش تخصصی آنها را همواره مدنظر قرار داد ، ضمن اینکه گشت های کلانتری ها و پاسگاه ها باید هدفمند باشند و در پیگیری مطلوب پرونده ها اولویت ، کاهش جرایم و کم نمودن فاصله زمانی وقوع تا کشف واحقاق حق مال باختگان باشد.

سردار مقیمی بر لزوم پیگیری پرونده‌های معوق به خصوص جرایم مهم جنایی تا حصول نتیجه تاکید کرد و گفت: پرونده‌های مهم باندی و سریالی باید در رأس اولویت‌های اداره عملیات وِیژه پلیس آگاهی کردستان باشد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی، فنی و آزمایشگاهی ، روش های علمی در راستای کشف جرم، تعمیر و نگهداری از تجهیزات موجود در پلیس آگاهی و استفاد مطلوب از آنها را بسیار مهم دانست.

سرهنگ "سلمانی" رئیس پلیس آگاهی استان کردستان نیز در این جلسه به ارائه گزارش از عملکرد 8 ماهه پلیس آگاهی کردستان پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه