English

رئیس پلیس آگاهی گلستان:

فرضیه قتل ۲ نوجوان گنبدی قوت گرفته است

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تحقیقات جنایی برای کشف علت مرگ دو نوجوان گنبدی ادامه دارد و بر اساس اطلاعات اولیه رسیده از پزشکی قانونی فرضیه قتل قوت گرفته است.

فرضیه قتل 2 نوجوان گنبدی قوت گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ مجتبی مروتی اظهار کرد: دو نوجوان 16 ساله که با یکدیگر دوست بودند جمعه هفته گذشته به قصدی نامعلوم از خانه خارج می‌شوند.

وی افزود: خانواده‌ها در همان روز اعلام مفقودی می‌کنند و ما در حال جستجو برای پیدا کردن این دو نوجوان بودیم که پیدا شدن جسد آن‌ها بعد از 6 روز از سوی مردم در روستای حاجی قوشان گنبد اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: بعد از اعلام پیدا شدن اجساد نیروهای انتظامی به محل مراجعه کردند و هویت این دو نوجوان گمشده تأیید شد.

مروتی بابیان اینکه هنوز گزارش پزشکی قانونی در این رابطه با علت مرگ اعلام‌نشده است، اظهار کرد: وضعیت جنازه‌ها به‌گونه‌ای بود که نشان می‌داد مرگ این دو نوجوان به همان روزهای نخست فقدانشان برمی‌گردد و بر اساس اطلاعات اولیه رسیده از پزشکی قانونی در این زمینه فرضیه قتل قوت پیدا کرده است.

وی افزود: تحقیقات جنایی در این زمینه آغازشده و همچنان ادامه دارد.

مروتی ادامه داد: قتل این دو نوجوان موضوع پیچیده‌ای است و و نقاط ابهامی در پرونده آن‌ها وجود دارد که باگذشت زمان به آن‌ها دست پیدا می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه