English

آزادی ٥٠٠ زندانی با جمع‌آوری ۲.۵ میلیارد تومان در «ماه عسل»

احسان علیخانی شب گذشته میزبان دو خانمی بود که به همراه فرزندانشان پا به صحنه این برنامه گذاشتند و از روزهایی گفتند که حتی غذایی برای خوردن نداشتند و حمایت چند تن از نیکوکاران که به واسطه ماه عسل و طرح محسنین در سال گذشته این دو خانواده را به سرپرستی مالی گرفتند، باعث سامان‌بخشی به زندگی و وضعیت مالی‌شان شد.

آزادی ٥٠٠ زندانی با جمع‌آوری ۲.۵ میلیارد تومان در «ماه عسل»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی «ماه عسل»، محسنین سال گذشته با مشارکت میلیونی مخاطبان «ماه عسل» بزرگ‌ترین کمپین نیکوکاری کشور شد و این در حالی است که امسال هم احسان علیخانی در روز جمعه و شنبه از مخاطبان برنامه خواست که برای کمک به زندانیان جرائم غیر نقدی و قتل غیرعمد کمک کنند. 

درنتیجه شب گذشته علیخانی از رخداد اتفاقی ویژه که از مردم در ماه عسل خواسته شده بود گفت و عنوان کرد که ٢ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای زندانیان جمع‌آوری شده است و در این باره گفت: "دست بوس شما هستم برای جمع آوری ٢ میلیارد و پانصد میلیون تومان که در دو روز و صدقه سر شما و به حرمت میلاد امام حسن مجتبی اتفاق افتاد. حکم آزادی ٥٠٠ زندانی قطعی شده و در دل آنها آدمی بود که به خاطر  ٢ میلیون و پانصد میلیون تومان از سال ٨٩ زندانی بوده و حالا آزاد شده است برای همین می‌خواهم بگویم خیلی مهربان و بامحبت هستید و دوباره با نفس شما توانستیم یک اتفاق خیر و بزرگ را رقم بزنیم."

«ماه عسل» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی هر روز حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه