English

معاون شرکت آب استان کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌ها به مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی توجه کنند

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌ها به مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی به مناسبت ایام نوروز توجه کنند.

خانواده‌ها به مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی توجه کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سید یعقوب فرجی با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در ماه‌ پایانی سال افزایش می‌یابد اظهار داشت: انجام خانه‌ تکانی باعث بالا رفتن مصرف بالای آب می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بالا رفتن میزان مصرف آب در ایام خانه‌تکانی باعث افت فشار و کمبود آب در برخی مناطق شهری می‌شود.

فرجی  یادآور شد: به همین دلیل ضروری است مشترکین  برای جلوگیری از افت فشار آب و هدر رفت آن  هنگام خانه‌تکانی در مصرف صحیح و اصولی این کالای با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد میانگین مصرف آب توسط مشترکین آبفای شهری را بیش از 180 لیتر در شبانه‌روز عنوان کرد و گفت: این میزان مصرف روزهای پایان سال و هنگان خانه‌تکانی  به صورت محسوسی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب هنگام خانه‌تکانی ایام نوروز عنوان کرد: رسانه‌ها  با اطلاع رسانی در این ارتباط می توانند  زمینه همکاری شهروندان را در مصرف بهینه آب فراهم آورند.

فرجی  بیان کرد: اصلاح برخی از روش‌های نادرست مصرف آب  از هدر رفت آب تا حدود زیادی جلوگیری خواهد شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به رغم مصرف بالای آب در  ایام پایانی سال، شرکت آبفای استان تدابیر لازم را برای به حداقل رساندن نوسان و افت فشار آب را  به کار خواهد بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه