English

استاندار گیلان خبر داد

آمادگی کامل گیلان در تامین کالاهای مورد نیاز شب عید

استاندار گیلان در کارگروه تنظیم بازار از آمادگی کامل استان در تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز استان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبر داد و گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی مورد نیاز نظیر گندم، مرغ منجمد، سیب، پرتقال و... به صورت کامل در استان صورت پذیرفته است.

آمادگی کامل گیلان در تامین کالاهای مورد نیاز شب عید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به افزایش حضور گردشگران به استان در ایام نوروز اظهار داشت: عدم کنترل بازار، امکان افزایش تورم و متحمل شدن فشار اقتصادی به مردم را در پی خواهد داشت که برنامه ریزی دقیق و تنظیم بازار در جلوگیری از این مشکل بسیار حائز اهمیت می باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان از آمادگی کامل استان در تامین اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز استان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبر داد و افزود: ذخیره سازی کالاهای اساسی مورد نیاز نظیر گندم، مرغ منجمد، سیب، پرتقال به میزان مورد نیاز در استان صورت پذیرفته است.

افزایش قیمت کالاها در ایام نوروز در گیلان ممنوع است

به گفته وی؛ با توجه به حضور گردشگران باید به میزان دو برابر جمعیت استان (  میلیون نفر) کالای اساسی و مورد نیاز تامین شود .

سالاری بر ضرورت تشدید بازرسی ها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های نظارتی در این ایام تاکید و خاطر نشان کرد: سازمان تعزیرات می بایست رسیدگی به پرونده ها را حداکثر در ظرف مدت یک روز به انجام رساند تا اثرات آن هرچه سریعتر مشاهده شود.

افزایش قیمت کالاها در ایام نوروز در گیلان ممنوع است

افزایش قیمت کالاها در ایام نوروز در گیلان ممنوع است

استاندار گیلان، همکاری تمامی دستگاه ها برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در این ایام را ضروری دانست و اظهار داشت: نباید اجازه دهیم در این ایام مردم هزینه های پیش بینی نشده ای را متحمل شوند .

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر ضرورت بهره گیری از فرصت حضور گردشگران در استان تاکید کرد و افزود: باید با فراهم کردن زمینه دسترسی آسان گردشگران به بازار شاهد رونق کسب و کار و بازار باشیم.

استاندار گیلان حضور گردشگران در این ایام را فرصتی برای فروش بیشتر کسبه و بازاریان دانست و گفت: البته در تحقق این مهم، نحوه هدایت گردشگران بسیار حائز اهمیت است که باید اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد .

وی در ادامه یادآور شد: باید زمینه ای فراهم شود تا جمعیت بیشتری از گردشگران به نقاط مرکزی و بازار شهر حضور یابند تا موجبات رونق بیشتر بازارشود.

سالاری بر لزوم کنترل اقلام اساسی به منظور جلوگیری از عرضه خارج از چرخه آن تاکید کرد و گفت: باید نظارت قیمتی و بهداشتی دقیق کالا وجود داشته باشد.

استاندار گیلان سرعت در رسیدگی و تصمیم گیری ها توسط دستگاها را ضروری دانست و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی در ایام تعطیل باید فعال تر از ایام کاری در صحنه حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه