English

دادستان کل کشور در آئین تکریم و معارفه دادستان شهرستان بندرعباس:

برخی اخبار را نمی شود در فضای عمومی بازگو کرد/سرمایه گذاری های کلان دشمن برای برهم زدن امنیت کشور

دادستان کل کشور با بیان اینکه برخی مسائل و اخبار را نمی شود در فضای عمومی بازگو کرد، گفت: اطلاعات و مدارک مستندی داریم که دشمن برای برهم زدن امنیت کشور سرمایه گذاری های کلانی داشته است به عنوان نمونه ایجاد جریان تکفیری داعش بود که در سایه صهیونیسم و پول های شیوخ العرب چند نقطه را مورد هدف قرار دادند.

برخی اخبار را نمی شود در فضای عمومی بازگو کرد/سرمایه گذاری های کلان دشمن برای برهم زدن امنیت کشور

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، با اشاره به اینکه امنیت کشور یکی از بزرگترین مقوله هایی که در همه حوزه های زندگی  انسان نقش دارد،  بیان کرد: اگر امنیت باشد در سایه آن تمامی حوزه های زندگی در مسیر رشد و تکامل قرار خواهند گرفت، اقتصاد، اشتغال، پیشرفت علمی، آسایش و شادی مردم، پیشرفت کشور همه ابعاد مرهون وجود امنیت است. امنیت مجموعه خدماتی است که دستگاه های امنیتی و انتظامی به مردم ارائه می دهند.

دشمن در قالب های متفاوتی ظاهر می شود

دادستان کل کشور با بیان اینکه برخی  مسائل و اخبار را نمی شود در فضای عمومی بازگو کرد، گفت:  اطلاعات و مدارک مستندی داریم که دشمن برای برهم زدن امنیت کشور سرمایه گذاری های کلانی داشته است به عنوان نمونه ایجاد جریان تکفیری داعش بود که در سایه صهیونیسم و پول های شیوخ العرب  چند نقطه را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: دشمن هر روز با پوشش های متفاوت ظاهر می شود یک روز در قالب اتفاقات دی ماه، یک روز در حادثه ای مثل خیابان پاسداران تهران که دراویش پوششی شد که دشمن کار خود را انجام دهد؛ اینان حقیقتی است با مستندات.

این مقام قضایی تصریح کرد: مردم و مسئولین باید بدانند ما با دشمنی روبرو هستیم مدام در حال فتنه انگیزی است.

آدم نفوذی هیچگاه نشان نفوذی ندارد

دادستان کل کشور با بیان اینکه مساله نفوذ امروز مهم ترین مسائلی هست که امروز با آن مواجه ایم، تاکید کرد: آدم نفوذی هیچگاه نشان  نفوذی به دست نمی گیرد و آرمی ندارد بلکه به گونه ای عمل می کند که اعتماد عده ای را به خود جلب کند.

منتظری به جریانات امنیتی که در قالب  محیط زیست  صورت گرفت اشاره کرد و گفت: مدارکی قویه ای در اختیارمان بود که برخی از آنان از کسی که در سمت استاد دانشگاه آن هم دانشگاه امام صادق(ع) یکی از دانشگاه های بنام کشور  استفاده می کند و تحت پوشش صیانت از محیط زیست  و فعالیت های محیط زیستی و خدمت به مردم وارد می شوند.

دادستان کل2

خودکشی را راه نجات خود می داند

دادستان کل کشور افزود: من مجاز نیستم  مسائلی را عرض کنم، ولی نیاز بگویم این شخص در اولین جلسه بازجویی وقتی با اسناد مواجه می شود از محقق و بازجوی خود درخواست می کند فرصت داشته باشد، جلسه بعد حرف بزند.

منتظری ادامه داد: به او فرصت داده شد، به بازداشتگاه بازگشت و در همین فاصله تصمیم خود را مبنی بر خودکشی گرفت، فیلمی که از حرکات او ضبط شده، نشان می دهد چطور این تصمیم را گرفته بود، وقتی می بینند خیلی مسائل لو رفته و نمی تواند انکار کند دست به انتحار می زند و خودکشی را راه نجات خود می بیند.

وی با اشاره به تأکیدات و دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر موضوع نفوذی های و دو تابعیتی ها، اضافه کرد: رئیس جمهور برای بررسی برخی حوادثی که اتفاق افتاده بود هیئتی را از وزیران تشکیل و مامور کرد تا این موضوعات مورد بررسی قرار گیرد و گزارش ارائه شود.

مشکل بودن کشف دو تابعیتی ها

دادستان کل کشور با بیان اینکه انتظار داریم با توجه به مساله مهم نفوذ و عناصر خائنی که توسط دشمن مهره چینی شده با ظرافت های خاص خودش و دو تابعیتی هایی که بر ملا هم نمی کنند، توسط دولت مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: کشف دو تابعیتی ها امر مشکلی است اما سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران نظارت و ابزار این کار را دارند و ما انتظار داریم دولت همانطور که برای آن حوادث هیئتی تشکیل می‌دهند، برای موضوع نفوذی ها و دوتابعیتی ها نیز هیئتی تشکیل شود زیرا هرچقدر برای این مسأله هزینه کنیم کم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه