English

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان:

آموزه‌های علوی باید در میان نسل جوان و نوجوان ترویج شود

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان با تاکید بر لزوم نهادینه‌سازی آموزه‌های علوی در جامعه گفت: باید با برنامه‌ریزی این آموزه‌ها را در بین نسل جوان و نوجوان لرستان ترویج داد.

آموزه‌های علوی باید در میان نسل جوان و نوجوان ترویج شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان با تاکید بر لزوم نهادینه‌سازی آموزه‌های علوی در جامعه گفت: اخلاق‌مداری، عدالت، صداقت و درست ‌کرداری از آموزه‌های علوی است که باید با برنامه‌ریزی این آموزه‌ها را در بین نسل جوان و نوجوان لرستان ترویج داد.

خدانظر دریکوند با بیان این‌که اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه‌تر نهمین همایش بین المللی غدیر لرستان در خرم‌آباد به‌عمل آمده است، افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ علوی در جامعه از اهداف و رویکردهای مهم این همایش بین‌المللی است.

وی با بیان این‌که این همایش با رویکرد «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» برگزار می‌شود، بیان کرد: این همایش به‌ میزبانی جهاد دانشگاهی لرستان و با همکاری آموزش و پرورش، بنیاد بین‌المللی غدیر، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این‌که نهادینه‌سازی سیره علوی گامی مهم برای تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: در این راستا باید سیره امام علی(ع) را به‌خوبی بشناسیم تا بتوانیم رفتار و کردار علوی را در جامعه نهادینه کنیم.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر لرستان، در ادامه با برشمردن برخی آموزه‌های علوی و اهمیت نهادینه‌سازی این آموزه‌ها، گفت: اخلاق‌مداری، عدالت، صداقت و درست ‌کرداری از آموزه‌های علوی است که باید با برنامه‌ریزی این آموزه‌های علوی را در بین نسل جوان و نوجوان لرستان ترویج داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه